SKHF Café
-
@maricja_NL Waar ga jij tapas doen ? In Barendrecht of..?
@bringdaruckus_NL als het over eten gaat weet ik van te voren al dat ik binnen 24uur een reactie van je heb haha. Ja man, vrouwtje word het meest blij van sushi, had het ook voor mijn doen te lang niet meer op dus even snel gereserveerd.
Dan kan ik in ieder geval de aankomende 4 weken zonder sushi wel hebben.
Vanavond nog even een heerlijke Rib-Eye nuttigen, al zit ik nog aardig vol van de lunch net, die niet eens zo heel bijzonder was helaas. -
@L-R-van-kessel_NL In Barendrecht idd. Was weer heerlijk
-
@maricja_NL
Wat fijn om te horen , goed zeg! Hoe is met je?Ik ben Kyrill aka Karel(zo word ik al jaren genoemd op Internet) na 2-3/4 jaar afwezigheid bij OSM ben ik nu weer terug, heb er zin in. Heb me zojuist ingeschreven voor de KL
Vroeger zat ik met veel plezier oa bij Imperium waarvan ik nog steeds met sommige leden/oud leden app op whatsapp. -
@L-R-van-kessel_NL hahhaha, waar eten is, ben ik. Ik word echt blij van onbeperkt eten. Ik eet ook altijd veel sides naast sushi. Ze maken sws verlies op mij
-
All you can eat sushi doe ik minimaal..Puur vanwege het feit dat de kwaliteit niet naar mijn zin is + de herrie waar je vaak in zit. Met een vriendengroep vind ik het geen probleem maar met het vrouwtje gaan we naar de betere sushi zaken waar je van de kaart moet bestellen.
Overigens zijn daar ook de sides te bestellen en zoveel lekkerder. Gyoza, Wagyu beef,rib-eye, coquiles.Bij Azura in Rotterdam bestel ik meestal de Sushi met Coquilles en truffel , die zijn zo heerlijk
Krijg gelijk weer trek..maar helaas nog even wachten.
Het is wel weer tijd voor de VrijMiBo..het enige café wat nog wel open mag in Nederland..Wie gaat waaraan dalijk?
-
@L-R-van-kessel_NL Nja herrie heb je nergens meer met die trieste corona maatregelen.
-
@Fc-Legend-Kyrill_NL Welkom terug, Kyrill
Alles goed hoor, dankje.Je bent idd een tijdje weg geweest. Je had weer zin om OSM te spelen?
-
@L-R-van-kessel_NL Vriendin van mij heeft me geadviseerd om eens bij Miso Sushi te gaan eten. Schijnt daar erg lekker te zijn. Zelf nog nooit geweest daar, maar miss na de corona-tijd eens langs gaan.
Meestal ben ik bij de Shabu te vinden als ik uit eten ga voor sushi. En als ik moet bestellen voor thuis, dan bestel ik meestal bij I Love Sushi. -
Fijn om te horen! My pleasure ! Jaa! Ik heb een hele slechte track record met Football Manager 2020, leek me leuk OSM weer te gaan spelen/doen. En tot nu toe ben ik blij dat ik terug ben.
Fijn je Sushi zo lekker vind, ik vind het ook vaak erg lekker! Wat vind je van Pokebowls? Vind ik ook vaak erg lekker.
Mocht Corona beetje over zijn ergens volgend jaar of erna, ik hoor goede dingen over Sushi Meisjes in Den Haag. -
Wie was Kyrill?
-
@Furrax_NL ik speelde onder account Glennevire/Den Haag BZH van 2003/2004 tot medio 2017-2018 en ben nu weer terug. Heb met Imperium onder Crew Cup gespeeld en Crew Battle's tegen Goodfellas en LFS Cup gespeeld en nog veel meer.
-
Zo zie je maar de horeca sluit, het OSM café is nog open en er komen mensen terug
-
@L-R-van-kessel_NL Is het enige café wat nog open is Je moet toch ergens kunnen ouwehoeren
-
@maricja_NL Je verwijdert echt de trainingspunten
-
Whut???
-
@maricja_NL Dat jij hem niet begrijpt joh
-
@L-R-van-kessel_NL
Schandalig eigg hè -
@maricja_NL Is wel vaker in de kroeg dat je de ander echt niet meer verstaat na een ruimschootse alcoholconsumptie.. Al lijkt deze meneer meer van de lachgas ballonnen
-
@L-R-van-kessel_NL In hogere sferen, idd. Kan heel goed ja. Ik hoop dat hij goed bekomen is dan
-
@maricja_NL Een hangover waar je niet van herstelt vermoed ik haha.