SKHF Café
-
Zag gisteren dat Scheeftand in de gevangenis van OSM zit. Laten we even hierbij stilstaan.
-
@Furrax_NL Ik dacht dat hij inmiddels gecremeerd en uitgestrooid over zee was. Heeft hij een doppelganger die in de gevangenis zit ?
-
Wat doet die man allemaal.
Edit: Ja, ik ben er weer na een tijd afwezig op het forum, 10 dagen ofz.
-
@Yassin-Mansousri_NL Hoe was je FB
-
@Yassin-Mansousri_NL lol wat heb je gedaan. ik dacht dat alleen scheeftand tegenwoordig nog bans ontvangt
-
@L-R-van-kessel_NL said in SKHF Café:
@Yassin-Mansousri_NL Hoe was je FB
Haha, ik was dit forumtje eventjes vergeten.
@bringdaruckus_NL said in SKHF Café:
@Yassin-Mansousri_NL lol wat heb je gedaan. ik dacht dat alleen scheeftand tegenwoordig nog bans ontvangt
Haha, hij maakt een grapje, ik heb geen ban gekregen;).
-
Nu je zegt dat je het forum even vergeten was twijfel ik om het dan met terugwerkende kracht in te dienen
Heb je in de tussentijd je diploma 'uitreiking' gehad? -
@L-R-van-kessel_NL said in SKHF Café:
Nu je zegt dat je het forum even vergeten was twijfel ik om het dan met terugwerkende kracht in te dienen
Haha
Heb je in de tussentijd je diploma 'uitreiking' gehad?
Staat gepland op 15 juli.
-
Voor de liefhebbers die nog graag een keer een wolvenspel tot stand zien komen, neem gerust een kijkje
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/54839/introductie-en-inschrijftopic-wolvenspel
-
@bringdaruckus_NL En die is ook weg. Moderators hier hebben nu helemaal geen werk meer.
-
Maar 6 inschrijvingen Maris??
-
@Furrax_NL Heerlijk man, weet ik ook eens hoe een ambtenaar zich voelt.
-
Die speelt trouwens ook OSM.
-
@Furrax_NL Ik had het verzonden en dacht er toen ook direct aan. Oud nummer 1 van de ranglijst zelfs.
Speelt hij nog steeds zover jij weet?
-
-
@Furrax_NL said in SKHF Café:
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/54835/ik-ben-mijn-league-kwijt
Manager sinds 1970 vind ik wel apart HAHAHA.
-
@Yassin-Mansousri_NL Hij was vanaf het eerste uur lid, ik denk dat met de overgang naar de nieuwe versie zijn inschrijfdatum'verloren' is gegaan.
Een echte OG. -
Inderdaad. Helemaal juist.
-
Ik wil graag een schadeclaim indienen tegen gamebasics, ik was volledig in mijn recht des tijds om mur11 terecht te wijzen.
-
Ik zal het eens op tafel gooien.