SKHF Café
-
@maricja_NL Had gemogen van mij, weet niet hoe mijn vriendin er tegenover had gestaan
-
Ik wou dat ik kon deelnemen aan uw toernooien
-
Gaan we nog mensen leuke dingen doen dit weekend?
-
@maricja_NL Hapje eten vanavond, morgen staat nog open..zondag zelf een balletje trappen.
Wat ga jij doen Maris?
-
@L-R-van-kessel_NL Vooral binnenshuis veel bezig geweest. Schoonmaken etc. Vrienden die langskwamen en even uitslapen, na een drukke week op het werk.
Het is een drukke tijd op werk en dan wordt er ook nog een collega ontslagen. Niet zo prettig voor ons, zolang er nog geen vervanger is -
Ik hoop dat iedereen wel wat beters te doen had, dan naar het Nederlands elftal te kijken
-
@maricja_NL Dat soort wedstrijden kijk ik echt niet nee Al lag ik gisteren weer languit op de bank na mijn eigen wedstrijd..
We hebben zaterdag weer een nieuwe keuken uitgezocht. Afgelopen juni nieuwe keuken laten plaatsen alleen zijn we bezig met een nieuwe woning. Optie op een kavel genomen en wat laten ontwerpen..al willen we zelf de keuken uitzoeken. Daar hebben we de zaterdagochtend aan besteed. Middag lang wezen lunchen en borrelen.
Vrijdagmiddag/avond was ook één lange borrel
Hoe hebben jullie je vermaakt?
-
@L-R-van-kessel_NL Had geruime tijd al een hele nare klus op de planning staan en die eindelijk dan maar eens opgepakt: de badkamer ontkalken. Man, werd high van dat spul
Zondag bestond uit Netflixen en F1 kijken. Ff een moment voor mezelf.
Had al een tijdje niet meer naar m'n serie gekeken, dus meteen maar wat ingehaald. -
Hohoi.
-
@maricja_NL Ja dat kan je beter periodiek bijhouden zodat het een minder vervelend klusje is (aldus mijn vriendin), als die dat dan ook in de weekenden doet en ik wil erna douchen word ik ook wat minder vrolijk..
-
@L-R-van-kessel_NL Daar heb je zeker gelijk in. Maar het is gewoon een rotklusje in huis, dus bleef het steeds uitstellen
-
@Furrax_NL Hi Sjan
-
Vanavond nog een keer uit eten (gelukkig) en daarna maar eens kijken of het Nederlandse voetbal om aan te gluren is...
-
Ja wij gingen gisteren nog snel even sushi eten en hoorde gelukkig aan dat we vanavond nog een hapje konden doen bij een lokaal restaurant waar we vaker komen om die ook nog even te supporten.
De lunchuitnodigingen schoten ook gelijk als paddenstoelen uit de grond gisterenavond
Ik ga na deze 2 dagen dan maar weer even vasten
-
@L-R-van-kessel_NL hahhaha jij ook al sushi? Same here man. En nog een heleboel andere dingen. Damn wat zat ik vol gister. Ga ook nog snel ff kickboksen. 2 trainingen meepakken. Dat kan ook alleen vandaag nog
-
Sushi, ook erg lekker
Vanavond staat er tapas op het menu
Als het goed is, gaan ze na vanavond ook weer bezorgen/afhalen, dus we zullen ongetwijfeld wel weer gaan bestellen.#supportyourlocals
-
@maricja_NL Waar ga jij tapas doen ? In Barendrecht of..?
@bringdaruckus_NL als het over eten gaat weet ik van te voren al dat ik binnen 24uur een reactie van je heb haha. Ja man, vrouwtje word het meest blij van sushi, had het ook voor mijn doen te lang niet meer op dus even snel gereserveerd.
Dan kan ik in ieder geval de aankomende 4 weken zonder sushi wel hebben.
Vanavond nog even een heerlijke Rib-Eye nuttigen, al zit ik nog aardig vol van de lunch net, die niet eens zo heel bijzonder was helaas. -
@L-R-van-kessel_NL In Barendrecht idd. Was weer heerlijk
-
@maricja_NL
Wat fijn om te horen , goed zeg! Hoe is met je?Ik ben Kyrill aka Karel(zo word ik al jaren genoemd op Internet) na 2-3/4 jaar afwezigheid bij OSM ben ik nu weer terug, heb er zin in. Heb me zojuist ingeschreven voor de KL
Vroeger zat ik met veel plezier oa bij Imperium waarvan ik nog steeds met sommige leden/oud leden app op whatsapp. -
@L-R-van-kessel_NL hahhaha, waar eten is, ben ik. Ik word echt blij van onbeperkt eten. Ik eet ook altijd veel sides naast sushi. Ze maken sws verlies op mij