SKHF Café
-
-
Net de finale van de Aziatische Champions League gehad.
Dat was nog een wedstrijd soo.Ik kwam een krappe halfuur op OSM.
Het is mij opgemerkt dat mijn tegenstander een Trainingskamp deed, dus zette ik het ook in.
Ik was op papier de betere ploeg, maar heb mij nog versterkt met Messi en de Bruyne.Ik had een 433, mijn tegenstander 451, en zeker slim, want ik vond het een moeilijke wedstrijd, hij had zelfs meer balbezit en kansen dan ik.
De wedstrijd bleef doelpuntloos, dus penalty's, en dat was spannend, we hadden allebei zelfs 10 penalty's nodig.Uiteindelijk mocht ik mijzelf als de winnaar bekronen!
-
Wel leuk dat er rond 20:00 uur nog spelers verkocht kunnen worden.
Een mooie keuze van GB. -
@yassin-mansousri_nl Zag het net ook ja.
-
@yassin-mansousri_nl Ja het is mij de laatste weken al vaker gebeurd net voor of net na de simulatie dat er ineens iemand vertrok.
In het echt vertrekken wisselspelers ook nog rond de wedstrijden, dus niet heel vreemd aangezien er op OSM ook aankopen gedaan kunnen worden rond die tijden. -
Rood en gelijk in de tl + vervanger.
-
Happy hour van 08:00 tot 09:00, wie wilt?
-
Dat was kort.
-
Gaan het café binnenkort wel ff versieren voor Halloween
-
@maricja_nl overal foto's/posts van Scheeftand
-
Goed nieuws! Dit is het enige café van Nederland wat na 19.00 ook nog open mag de aankomende 3 weken
Hopelijk lokt het jullie dan hiernaartoe aangezien de horeca buiten gesloten is
-
Jullie mogen ook naar binnen zonder mondkapje..
-
@l-r-van-kessel_nl hopelijk wordt het nu wel iets drukker hier
-
@l-r-van-kessel_nl Ik mijd sowieso alle plekken waar mensen mij verzoeken om dat onding wel te dragen.
-
https://discord.gg/SfWuW76aPG
een link naar de discord-server: OSM nl.
momenteel al 700 leden, iedereen is welkom! -
Ondanks het carnaval is het in dit café rustig geweest afgelopen weekend?
Zijn er nog managers goed de weg kwijt geweest en hebben een goede tijd gehad?
-
A.s. dinsdag is het happy hour in het café!
Mijn OSM account word namelijk 'volwassen', op dinsdag 8 maart 2022 bestaat het account 18jaar.
Voor iedereen een shot Stolichnaya Wodka bij binnenkomst
-
Hey Kesselbank
-
Oud zeg...
-
Mag mijn topic weer open? Ik probeer informatie te verzamelen en uiteindelijk is het aan een rechter, niet aan een forummoderator, om te bepalen of Jeroen goed gehandeld heeft.