SKHF Café
-
@l0rdshishio_nl Je bent bezig met opruiing. Ongegrond en ongefundeerd.
Spam topics zijn niet toegestaan en daarom gesloten.
Indien je hierover blijft spammen volgt een fb.
-
@l-r-van-kessel_nl duidelijk. Ik vind het flauw dat ik niet de kans krijg om informatie te vergaren, maar dan stop ik er hier mee en ga ik dit verder uitwerken met mensen die ik irl ken.
-
kaaskaaskaaskaaskaaskaas_NL Dutch Usersreplied to L.R. van kessel_NL on last edited by kaaskaaskaaskaaskaaskaas_NL
@l-r-van-kessel_nl jammer, wilde wel reageren.
over hoe lang geleden gaat dit? want dit lijkt een beetje op een hopeloze poging op een paar centen.
minderjarig gedeelte is bullshit: 'Klik op Toestaan als je ermee instemt dat wij je gegevens met onze partners delen en je gepersonaliseerde reclames tonen. Je bevestigt tevens dat je ouder bent dan 16 en dat je begrijpt dat advertenties niet altijd relevant voor je zijn.'
iedereen gaat ermee akkoord, en ik ga ervanuit dat dit niet gister is toegevoegd. -
@l-r-van-kessel_nl Hoelang is dit wel niet geleden dat een mod zei 'je zal een FB krijgen'?
Nostalgie!
-
@furrax_nl Die kans deed zich eindelijk voor na al die jaren dan moet je die met beide handen aangrijpen
-
@furrax_nl Het ironische is, is dat ik zelf voor het eerst sinds ruim 10 jaar een forumban heb ontvangen op een heel ander forum.
Puur vanwege humor
-
Komt weer ns een 1 aprilgrap aan zie ik, hilarisch
OSM Vriendenteam
15:51
Heb jij stiekem altijd nog hoop gehouden om het toch tot profvoetballer te schoppen?Binnenkort kan jij jezelf én je Vrienden in OSM terugvinden!
Op 28 maart start er een actie waarin jij deze droom kan waarmaken. Je kan dan zelf je Vriendenteam en hun ratings in OSM samenstellen. Wat moet je doen? Bereid je voor op een heftige strijd en houd een managerslot vrij op 28 maart. Tot snel!
-
@tve-nl Dit was ook mijn eerste gedachte.
Dat zou wel echt geweldig zijn na al die jaren afwezigheid.
-
@furrax_nl Dan wordt JustRelax toch wel het elftal neem ik aan
Al kon je vroeger ook al 'jezelf' zijn op OSM door competitie met diverse crews.
Ik ben zeer benieuwd of er een forumganger tussenzit
-
@l-r-van-kessel_nl Klopt. Toen was ik een topspits!
-
Jezus, wat ziet het er hier raar uit vergeleken met 2008...
Hey...
-
@optitime-_nl Het is nog even wachten tot Shaquille terugkeert als mod
-
Wie we daar hebben.
-
Dag iedereen! Ooit was dit zo levendig forum, dus ik en mijn nostalgische gevoelens dachten nog even te komen buurten..
-
@Furrax_NL
Was het niet eerst voor altijd Just Relax en nu tijd om te stoppen? Gedachten veranderen.
-
Sahbi! Goed je weer te zien man, waar heb jij uitgehangen de laatste tijd?
-
Hahaha, dacht aan andere zaken dan OSM, nu probeer ik weer OSM te spelen.
Helaas de worker koopt maar 1 a 2 spelers en geen 3 a 4, das wel vervelend.
-
Ik zie die Hall of Fame van OSM en ben verbaasd dat er managers zijn die gewoon 24 miljard, 18 miljard, etc als selectiewaarden hebben.
Is er 1 manier om dat te bereiken behalve 10.000 euro inzetten aan boss coins? -
@yassin-mansousri_nl Wellicht heel veel trainen, oefenwedstijden en dure spelers aankopen.
Ik kwam niet verder dan 1,6miljard (zonder geld uit te geven). Maar ik won de VIP League wel.