SKHF Café
-
@Z-man_NL Goeie vraag.
Heb rechten gestudeerd maar zat nooit echt op te letten. Wel jammer bij dit soort vragen. -
@Z-man_NL Ja, gaat niet om de straf maar om de veroordeling.
-
@Sjinne_4_ever_NL said in SKHF'16 Café:
Ik denk dat die Wilders maar wat graag gebruik maakt van deze situatie. Het is continue in het nieuws. Zal me niks verbazen als hij weer zou stijgen in de peilingen.
Dit is een fantastische positie voor hem inderdaad. Hij gaat gewoon sowieso door met procederen tot de verkiezingen. Hij krijgt spreektijd in de rechtbank en dat komt weer in het nieuws. Zijn filmpje van gisteren heeft het ook goed gedaan, was overal te zien.
Media gaat veel te veel mee in alles te laten zien. Wilders is slim en profiteert.
-
lol hier is ook niks meer te doen he
-
@Z-man_NL waarom zo verbaasd? Is toch vrij normaal als je ziet wat voor een heisa eromheen is gebouwd. De eis was een boete van 5000 euro, die is in wezen afgedaan.
-
-
@hap-slik-weg_NL Omdat ik dat nog niet eerder was tegengekomen.
-
Weet iemand waar is de edit functie om je forum berichten aan te passen ?
Is dit echt serieus dat ze hiermee komen en dat het na weken/maanden nog steeds zo beperkt is ?
-
Die knop rechtsonder doet het dus niet en geeft elke keer deze melding die niet klopt.
''ERROR
You are only allowed to edit posts for 2 minute(s) after posting''Wat een armoe.
-
@MikevanderHilst_NL onder die drie blokjes helemaal rechts van je post kun je editen. Vrij uitgebreide tool lijkt me toch?
-
@Jip-Huijs_NL Alleen als je het binnen 2 minuten doet, maar jij als moderator zal wel weer allerlei privileges hebben waardoor je dat wel kan
-
lol kan je dat niet
-
@Suiz-Luárez_NL Thanks voor de info, dat wist ik nog niet eens lol.
@MikevanderHilst_NL said in SKHF'16 Café:
Die knop rechtsonder doet het dus niet en geeft elke keer deze melding die niet klopt.
''ERROR
You are only allowed to edit posts for 2 minute(s) after posting''Wat een armoe.
Dus dat komt ook als je wel binnen de 2 minuten doet? Zal anders eens informeren.
-
Wow kan je editen even testen
Edit: omg
-
Persoonlijk heb ik de editfunctie nog geen 1 keer kunnen gebruiken. Ook niet binnen de 2 minuten. Ik krijg standaard deze foutmelding. Ik dacht dat de functie uberhaupt nog niet werkte vandaar mijn frustratie maar dat is dus niet bij iedereen zo ?
-
-
@MikevanderHilst_NL prima dat die voor jou niet werkt
-
Leuk toch
-
Als het goed is kun je tot 30 seconden na het posten nog editen, daarna niet meer.
-
Doe die gay OSM Staff en Forum Moderator ava's eens weg man