SKHF Café
-
-
@DominicM_NL
Syntus is ook zo'n pauperbedrijf, ze moeten Connexxion gewoon staatsbedrijf maken en overal laten rijden -
Tim waarom speel je nog OSM? Geef me eens 1 goede reden...
-
Ik heb een jaartje of 4 met Connexxion gereisd en dat was ook niet alles hoor . Zoals je in dat filmpje kunt zien is het laatst hier Syntus geworden. Eindelijk wat meer bussen die hier rijden, want voorheen was dat altijd wel verschrikkelijk. In de ochtend en avond nu 8 bussen per uur richting Utrecht ipv een schamele 4
Maar de enige reden dat Tim Syntus haat is dat Syntus-bussen wifi en oplaadpunten aanboord hebben, wat alleen maar het gebruik van mobiele telefoons promoot
-
@timeenennaam_NL Ik kreeg ook eens een onterechte schorsing hoor???
-
@DominicM_NL Jowan?
-
Heb nog wat mensen boos gemaakt zeker
-49
REPUTATION -
@henricktje_NL
Omdat ik nog 20k gratis bosscoins heb? -
@timeenennaam_NL "gratis", neem aan dat dit je seizoenskaarten waren?
-
@hap-slik-weg_NL
Nee, Eigen Vermogen van de achievements nooit opgemaakt -
Heb ook nog 2k van die gaycoins, maar ik weiger mee te doen aan dit pay to win spelletje
-
Ik ook, heb nog 18k van die dingen omdat ik ook dat EV van die achievements nooit heb gebruikt. Speel zo een beetje, en wanneer die 18k op zijn dat is het sowieso klaar. Ga er geen euro meer aan uitgeven. Sinds 3.0 heb ik er ook pas 500 ofzo verbruikt.
Zou wel eens de verkoopcijfers van die coins willen zien in NL. Dat die arabieren zoveel uitgeven geloof ik wel, maar in NL&BE verdienen ze toch stukken minder lijkt me.
-
@Sjinne_4_ever_NL in dit tempo maak je die 18k nooit op toch
-
Mijn status is do not disturb want ik ben vet belangrijk
-
Onzichtbaar ja...
-
@DominicM_NL
Die van mij Away, want ik houd van oranje -
jij bent ook onzichtbaar hoor
-
This post is deleted!