SKHF Café
-
Ja ik zie ook wel eens fietsers die gevaarlijk bezig zijn. Gelukkig ben ik het volledig omgekeerde en sta om 22:00 nog braaf te wachten tot het stoplicht op groen gaat terwijl er in geen velden of wegen auto's te bekennen zijn (en als ik een keer iets doe wat niet mag word ik om half 4 's nachts staande gehouden door de politie met de vraag waarom ik op de weg fiets en niet op het fietspad :()
-
Blijft prachtig hoe die eerste rijles ooit zó spannend was #lol
-
Overstekende fietsers en voetgangers kijken tegenwoordig naar niks meer. Laatst bijna nog zo'n jong gastje onder de auto gehad toen die overstak toen die onderweg was naar school ofzo. 't Was donker, geen licht op z'n fiets, geen hestje oid, headphone op z'n hoofd en blind oversteken...
-
@Sam-08_NL dat was ik, sorry
-
Sukkeltje #doubt
-
Fietsers die op hun telefoon zitten rem ik dan ook niet voor, dat is natuurlijke selectie
-
@timeenennaam_NL said in SKHF'16 Café:
Fietsers die op hun telefoon zitten rem ik dan ook niet voor, dat is natuurlijke selectie
Daar vind ik me auto dan weer net wat te kostbaar voor Hier heb je van die asielzoekers, die hebben ze een fiets gegeven maar geen verkeersregels geleerd, die heb je er ook snel onder liggen. Mama en papa die totaal schijt hebben aan hun kleutertje die midden op de weg blijf fietsen.
-
@timeenennaam_NL said in SKHF'16 Café:
Mee eens, dat ze eens hun kut telefoon in de zak laten. Ik kan maar daar echt enorm aan ergeren, fietsen ze vaak ook nog midden over de weg omdat ze niet aan het opletten zijn.
Waar ik mee ook steeds meer aan erger, lijkt ook net alsof niemand het doet, is het niet aangeven van richting als je een rotonde verlaat. Echt zeer vervelend.
-
@timeenennaam_NL Ja en mensen die internet gebruiken enzo, echt stomme mensen
-
Mjah langs de andere kant heb je natuurlijk ook zat mensen die aan 't GSM'en zijn achter 't stuur (van de auto welteverstaan). Ken zelf een verkoper. Zit uiteraard veel op de baan en om te tijd nog wat beter om te krijgen speelt die dag in dag uit Candy Crush. Zit in level 900+ ofzoiets. Sjah mjah soit.
-
@Sam-08_NL
Heet die toevallig Leroy? -
@Sam-08_NL Godverdomme man... Level 900!?
-
@Furrax_NL said in SKHF'16 Café:
@Sam-08_NL Godverdomme man... Level 900!?
Dat is echt een hele prestatie. Ik vind dat spel echt niet leuk, heb het misschien een level of 20 gedaan en toen was de pret er wel vanaf.
-
@Marcelientje_NL Zeker wel. Het forum is nu in extern beheer, wat er altijd voor zorgt dat er wat extra tijd overheen gaat (contact opnemen met hen etc.)
-
@timeenennaam_NL achja uiteindelijk ben jij toch schuldig dus gl.
-
Wanneer heeft een buschauffeur ooit een hand gegeven?
-
@DominicM_NL
Bij zijn sollicitatie? -
Dan ben je nog geen buschauffeur
-
Lol waarom heeft dit forum in het overzicht het logo van Whatsapp?
-
@Suiz-Luárez_NL
Ze vonden een hakenkruis iets te provocatief denk ik