SKHF Café
-
@timeenennaam_NL said in SKHF'16 Café:
@spectraaaaa_NL said in SKHF'16 Café:
Laatst met werk had ik een pakketje van van Wijk verf in mn handen. Moest gelijk aan Lerra denken
Stond laatst in de winkel met een gezinsverpakking chips in mn handen, toen had ik dat ook
Dat is toch met die kleine zakjes, of heeft dat daar niks mee te maken?
-
Leroy eet die chips met zak en al op.
-
@spectraaaaa_NL said in SKHF'16 Café:
Tiel met die kutpostcodes. 4001, 4002, 4003, 4004, 4005, 4006 en 4007. Waarom niet gewoon 1, is een stuk makkelijker voor mij :(.
Echt geen idee wie dat ooit verzonnen heeft XD
-
was je nog kfc leroy. 15 voor 5 euro
-
Het is heel pijnlijk dat ik de filet voor KFC lever maar dat er geen KFC in Tiel zit.
-
This post is deleted!
-
@Kagchelland_NL
kfc was om 5 uur ofzo al uitverkocht hier -
@bringdaruckus_NL Had je weer alles opgekocht?
-
ik was gisteren kfc wat heb ik gemist
-
@DominicM_NL
Een voedzame maaltijd? -
Tim is iemand die zijn dagelijkse portie groenten naar binnen werkt.
-
He Sjan, ik voel me niet erg geïnspireerd vandaag. Kun je me opwekken (pun intended) met één van die fraaie Vin Diesel quotes van je?
-
@timeenennaam_NL It doesn't matter what's under a hood, the only thing that matters is who's behind the wheel.
-
@DominicM_NL
dinsdag is 15 hotwings voor 5 euro. -
@timeenennaam_NL
kip is voedzaam... -
Tim is iemand die een glas water neemt bij zijn patat zodat er nog iets gezonds is aan zijn maaltijd.
-
welke vegetarier heeft me gedownvote ;s
-
@bringdaruckus_NL said in SKHF'16 Café:
@DominicM_NL
dinsdag is 15 hotwings voor 5 euro.En ik verkoop ze voor 90 cent per kilo #luxhello
-
@Kagchelland_NL
lever ff wat meer dan. kfc heeft niet genoeg voorraad. Gewoon dik 6 uur voordat je gaat sluiten geen kip meer hebben. Straks gaan we deze toestanden krijgen in Nederland:[link text]
(link url) -
@bringdaruckus_NL There will be blood in the streets...