Films
-
Alleen jammer dat het dan over series gaat. Echte filmliefhebbers zijn inmiddels een zeldzaamheid geworden, lijkt het wel
-
@timeenennaam_nl said in Films:
Alleen jammer dat het dan over series gaat. Echte filmliefhebbers zijn inmiddels een zeldzaamheid geworden, lijkt het wel
Daar is in Pathe weinig van te merken. Druk zat
-
@timeenennaam_nl Kijk genoeg films en juist weinig series. Heb je Gone Baby Gone toevallig gezien Tim?
-
@hap-slik-weg_nl said in Films:
@timeenennaam_nl Kijk genoeg films en juist weinig series. Heb je Gone Baby Gone toevallig gezien Tim?
Als je die goed vind is Mystic River ook wel leuke om te kijken
-
@bringdaruckus_nl Thx voor de tip, ga hem checken
-
@bringdaruckus_nl Vond hem qua karakter ontwikkeling van mini-Affleck wel passen in karakter ontwikkeling van Pitt in Se7en en daarom ook wel erg nice. Zal eens kijken naar Mystic River dan.
-
@bringdaruckus_nl
Ja, maar dat mensen nog steeds bioscopen bezoeken als 'uitje' kan natuurlijk niet verdoezelen dat het kijken van series (waarvan het vluchtige en flexibele karakter beter bij de huidige samenleving past) de overhand krijgt over het kijken van (oudere) films.@hap-slik-weg_nl
Nee, ondergenoemde Mystic River wel. Hij komt op mijn watchlist iig, al staan daar nog dertig andere films op. -
@bringdaruckus_nl
Ja, maar dat mensen nog steeds bioscopen bezoeken als 'uitje' kan natuurlijk niet verdoezelen dat het kijken van series (waarvan het vluchtige en flexibele karakter beter bij de huidige samenleving past) de overhand krijgt over het kijken van (oudere) films.@hap-slik-weg_nl
Nee, ondergenoemde Mystic River wel. Hij komt op mijn watchlist iig, al staan daar nog dertig andere films op.Ik denk dat dat wel meevalt. 15 jaar keek men ook veel series maar dan op tv. Ik denk eerder dat netflix series eerder de tv programma's vervangen. Waar 12 jarige meiden vroeger standaard om 8 uur naar gtst ofzo keken, kijken ze nu 13 reasons why
-
@bringdaruckus_nl said in Films:
@timeenennaam_NL
Ff na een snelle blik op je lijst:
Gone baby gone
Mr Brooks
Mystic River
Un prophetetrouwens, tim, ik had een jaar geleden al gezegd dat je gone baby gone moest kijken
-
Gisteren the Foreigner gezien, prima film met een keer niet een hele simpele rol voor Jackie Chan
-
@hap-slik-weg_nl
Jackie Chan die loopt ook al bijna tegen de pensioengerechtigde leeftijd aan. Vind het eigenlijk maar niks, al die bejaarden in die vechtscenes. Zelfde met Liam Neeson -
Juist vanwege Liam Neeson twijfel ik of ik nog wel The Commuter wil zien...
Gisteren naar All The Money In The World geweest. Die viel me toch wel tegen. Had ik wat meer van verwacht. Hoorde ook wel meer mensen in de zaal zeggen dat ie tegen viel. Flinterdunne verhaallijn en een oude man die nogal op zn geld zit.
-
@maricja_nl said in Films:
Juist vanwege Liam Neeson twijfel ik of ik nog wel The Commuter wil zien...
Gisteren naar All The Money In The World geweest. Die viel me toch wel tegen. Had ik wat meer van verwacht. Hoorde ook wel meer mensen in de zaal zeggen dat ie tegen viel. Flinterdunne verhaallijn en een oude man die nogal op zn geld zit.
Ik zeg eigenlijk wel dat ik het allemaal niks vind maar toch kijk ik zo beetje iedere film nog steeds. Pathe abo dingen
-
@bringdaruckus_nl said in Films:
Als je die goed vind is Mystic River ook wel leuke om te kijken
Deze was idd nice 8/10
-
@bringdaruckus_nl Ga wel regelmatig naar de film en heb ook gedacht aan een abbo, maar als er een periode niets in de bios is, vind ik dat ook weer zonde. Soms heb je een periode dat er ineens veel goede films zijn en soms ook helemaal niet. In de afgelopen maanden was er niet echt iets wat mij interesseerde eigg.
-
@maricja_nl said in Films:
@bringdaruckus_nl Ga wel regelmatig naar de film en heb ook gedacht aan een abbo, maar als er een periode niets in de bios is, vind ik dat ook weer zonde. Soms heb je een periode dat er ineens veel goede films zijn en soms ook helemaal niet. In de afgelopen maanden was er niet echt iets wat mij interesseerde eigg.
nja als je meer dan 25 keer per jaar naar de film gaat dan heb je dat abo van 20 euro per maand er al uit, de gold unlimited bij meer dan 30 keer. Dat red ik echt makkelijk. Er waren tijden dat ik rustig 3x per week ging, zie het gewoon een beetje als mijn huiskamer.
-
@bringdaruckus_nl Nu alleen nog een bucket voor tijdens de film.
-
@bringdaruckus_nl Nu alleen nog een bucket voor tijdens de film.
hahaha dat heb ik weleens gedaan bij Pathe de Kuip
-
@bringdaruckus_nl
Nee, ondergenoemde Mystic River wel. Hij komt op mijn watchlist iig, al staan daar nog dertig andere films op.Ik heb een abonnement op de cinema
-
@timeenennaam_NL
lijkt me trouwens wel chill, zo'n watchlist van 30 films. Ik weet nooit wat ik moet kijken