Land verschijnt als 3 vraagtekens
-
Gebruiker grammie.
Ik startte een nieuwe competitie (Egypte) met als team Aswan. In mijn browser(s) en smartphone staat niet Aswan - Egypte, maar Aswan - ???
Moet er wel bijzeggen dat er iets grappigs was. Op de PC stond dat ik nog 21 dagen moest wachten met de 4e competitie, maar op de Smartphone kon ik wel een competitie starten. Weet niet of dat er iets mee te maken heeft.
-
Hoi,
Wat betreft het laatste: klopt, via de app is het soms mogelijk om een clubslot direct te ontgrendelen, terwijl je op de pc moet wachten totdat je voldoende ervaring (aantal gespeelde wedstrijden) hebt opgedaan.
Wat die vraagtekens betreft zal ik even navraag naar doen.
-
Hoi
Die vraagtekens moeten de league naam zijn.
Je krijgt altijd die blauwe naam te zien, dus geen Egypte(Ligt ook aan hoe de leaguenaam heet, is soms anders). Geen idee waarom dat nu als league naam is gekozen..
-
@Yassin-Mansousri_NL
Dat klinkt op zich wel logisch en zou ik ook verwachten, maar ik zie de naam van het team en niet de naam van het land. -
@Grammie58_NL Dat komt omdat de league naam van bijvoorbeeld VVV-Venlo gewoon Nederland heet, waar jij in de competitie van Egypte zit heet de league naam ???, dat is het verschil...
Waarom, geen idee..
-
Ik laat hier even een voorbeeld zien:
Kijk het kopje leaguenaam.
-
@Yassin-Mansousri_NL
Ik snap 'm. De overige 3 leagues heten de landennamen en deze heeft gewoon 3 ? als naam gebruikt. Helder, probleem opgelost, dank voor de hulp. -
@Yassin-Mansousri_NL said in Land verschijnt als 3 vraagtekens:
@Grammie58_NL Dat komt omdat de league naam van bijvoorbeeld VVV-Venlo gewoon Nederland heet, waar jij in de competitie van Egypte zit heet de league naam ???, dat is het verschil...
Waarom, geen idee..
Competities die 'osm' als moderator hebben (competities die door de engine zijn aangemaakt, of competities waarbij gebruikers 200 bc betalen om een bezet team te managen) hebben standaard het betreffende land als competitienaam. Alleen wanneer je je eigen competitie aanmaakt kan je de competitienaam zelf aanpassen.
Zijn competitie heeft 'osm' als moderator. Het zou kunnen dat er een gebruiker was die deze competitie zelf heeft aangemaakt en vervolgens is gelocked wegens cheaten (zijn competitie zit in de voorbereiding, dus ontslag nemen kan niet). Maar omdat er behoorlijk veel competities zijn in Egypte die deze ??? hebben, denk ik dat hier iets fout gaat. Ook al omdat ik deze vraagtekens niet bij andere landen tegenkom.
@Grammie58_NL Ik heb dit gemeld bij Gamebasics, maar nog geen reactie op gehad.
-
Bug is nu bekend bij Gamebasics.