• Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse

Scout aanvallende verdediger

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
6 Posts 2 Posters 553 Views
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • Jandar_NLJ Offline
    Jandar_NLJ Offline
    Jandar_NL Dutch Users
    wrote on last edited by Jandar_NL

Als ik de scout laat zoeken naar ervaren aanvallende verdedigers 85+ krijg ik erg vaak spelers met lage aanvalsscore. Zoals nu: (aan/ver) 9/89, 26/85, 11/85. Alleen die met 26 aanval is acceptabel (hoewel eerder all-round dan verdedigend), maar de anderen kun je echt niet aanvallend noemen. Gisteren kreeg ik er ook al twee met aanval 6 en 10. Ik heb dit tot nu toe vooral bij zoeken naar de betere spelers, maw 85+. Werkt het algoritme dat de spelers uitzoekt daar wel goed?

FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    replied to Jandar_NL on last edited by

@Jandar_NL

Hoi,

Zie onderstaand topic voor het antwoord op je vraag. Geen bug dus.

https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/39131/veel-gestelde-vragen/7

1 Reply Last reply
    0
  • Jandar_NLJ Offline
    Jandar_NLJ Offline
    Jandar_NL Dutch Users
    wrote on last edited by

Dank je. Als er gewoon geen spelers bestaan die aan de eisen voldoen dan snap ik dat. Toch vind ik het merkwaardig dat er dan blijkbaar maar 1 'ervaren aanvallende 85+ verdediger' in het hele spel zit... want die heb ik gisteren gescout en gekocht: de andere teams in mijn competitie hebben er nl. geen. Van jongere spelers kan ik dat wel begrijpen, maar van ervaren...? Ok, ik scout voor 85+ voortaan wel naar alle leeftijden.

0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    replied to Jandar_NL on last edited by FC Eddie_NL

@Jandar_NL

Het klink misschien gek, maar er is echt maar één verdediger tussen de 25 en 29 jaar met een rating van 85+ en een hoge aanvallende rating. Dit is Robertson A. van Liverpool en die heb je al in je team. In Spanje zijn er twee verdedigers in de leeftijdscategorie 30+. Voor de rest zijn het vooral spelers met een lage aanvalswaarde. Het is dus niet zo gek dat de scout met andere type spelers komt.

De reden hiervoor heeft met het coronavirus te maken. Doordat er de afgelopen maanden geen voetbalwedstrijden meer zijn gespeeld, heeft de website 'transfermarkt' alle spelers een waardedaling gegeven. Gamebasics baseert de ratings van de spelers op OSM op deze website, dus vandaar dat alle spelers nu lagere ratings hebben.

Om in het vervolg ongewenste scoutresultaten zoveel mogelijk te voorkomen, kan je het beste het leagueoverzicht controleren. Hier vind je alle teams van alle competities en dus ook alle spelers. Hierop kan je dan de scout instellen.

Jandar_NLJ 1 Reply Last reply
    1
  • Jandar_NLJ Offline
    Jandar_NLJ Offline
    Jandar_NL Dutch Users
    replied to FC Eddie_NL on last edited by

@FC-Eddie_NL Interessant dat corona zoveel invloed heeft op het spel, terwijl we de wedstrijden nog steeds met publiek (en met inkomsten uit kaartverkoop) spelen... 🤒

0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    replied to Jandar_NL on last edited by

@Jandar_NL

We zullen het er mee moeten doen.

1 Reply Last reply
    0

• Login

• Login or register to search.