pagina laad niet op telefoon
-
Ik kan niet meer inloggen op me telefoon als ik naar de site ga dus niet via app dan krijg ik dit in beeld heb al geschiedenis verwijderd op me telefoon etc
-
-
@MGentrenador_NL @FC-Eddie_NL ik had er ook last van, ik heb hierop (eindelijk eens) iOS 13.5.1 geïnstalleerd, sindsdien werkt het weer.
-
@FC-Eddie_NL ja nog steeds problemen echt apart sinds de nieuwe update lijkt het wel
-
@meneer-Speksnijder_NL ik speel op mijn iPhone 5s en heb de laatse versie 12.4.7 erop en heb nog geen nieuwe update
-
via de playstation 4 raak je er ook niet op trouwens
-
Wanneer ik tracht in te loggen op mijn Ipad mini 2 via het internet wil OSM niet laden. Ik krijg net als bovenstaande persoon enkel de achtergrond te zien. De Ipad is geüpdatet naar de laatste IOS. Het lijkt me aan de vernieuwing (en vermooiing) van de website te liggen. Dit is een gekend probleem blijkbaar, maar is er ook een oplossing gekend ondertussen? Graag hoor ik hier meer over dan.
-
Ik zal het doorgeven.
@wannabe-Mourinho_NL7 Welke versie van het besturingssysteem heb je? Dan kan ik jouw melding ook doorgeven.
-
@FC-Eddie_NL kijk er komen nu meer mensen met hetzelfde probleem speel ook osm in het spaans en daar krijg ik trouwens precies hetzelfde maar op mijn computer heb ik geen probleem dus denk dat het probleem alleen bij iphones en iPad voorkomt hoop dat het snel verholpen is bedankt in ieder geval fc eddie
-
Klopt, de bug is ook bekend bij Gamebasics, maar op dit moment is het lastig voor hun om te achterhalen waardoor het probleem veroorzaakt wordt. Wellicht dat er een (tijdelijke) oplossing is. Ga handmatig naar de 'uitlogpagina' www.onlinesoccermanager.nl/logout en probeer daarna weer in te loggen.
-
@FC-Eddie_NL via de uitlog pagina ook geprobeerd maar lukt ook niet. We wachten het af hopen dat het snel verholpen is
-
Via de PS4 werkt het helaas ook niet. Is er al wat meer bekent wanneer dit word verholpen?
-
Al wat meer nieuws?
-
@Alfonzso_NL192 ja dat vraag ik me ook af?
-
Dit is een probleem dat voor nu helaas niet opgelost kan worden. Het probleem heeft met verouderde hardware en/of software (oudere versies van browsers, telefoons of pc's) te maken en loopt vast op de privacyverklaring. Gamebasics weet alleen niet waardoor de pagina 'vast blijft hangen' en kan dit probleem dus niet oplossen.
Er zijn verder ook te weinig gebruikers die hier last van hebben, waardoor ze er voor nu niet dieper induiken. Wellicht wordt dit in de toekomst alsnog een keer opgepakt.
Excuses voor het ongemak!