-
Sinds de nieuwe lay-out eergisteren is ingevoerd krijg ik vaak de foutmelding "Er is iets verkeerd gegaan. Help ons door het te melden op het forum." Het vaakst komt dit voor bij het geld op de bank zetten of het daarvan af halen. Ik krijg de melding wel eens vaker, maar sinds de lay-out aanpassing veel vaker. Zijn er meer mensen die dit ook hebben? Wellicht kan dan in dit topic worden gemeld op welke pagina's het gebeurt.
-
Hoi,
Dit soort foutmeldingen liggen negen van de tien keer bij de gebruiker zelf. Het is dan ook niet nodig om te vragen of meerdere mensen hier last van hebben.
Verwijder eens alle geschiedenis, cookies en cache van je browser (eventueel via een programmaatje als CCleaner). Probeer ook eens een andere browser of zelfs een andere pc/laptop (indien je de beschikking daarover hebt). Zorg er ook voor dat de browser die je gebruikt up-to-date is. Zelf heb ik bijvoorbeeld geen enkele problemen met het zetten van mijn clubgeld op de spaarrekening en vice versa.
-
Vanmiddag opgeschoond, maar ik de melding zojuist ook gehad bij het geld op de bank zetten. Ik denk echt dat het aan OSM ligt, want op andere sites heb ik nergens problemen mee.
-
Wanneer je op 'Home' klikt of de pagina ververst, werkt het dan wel, of blijf je de foutmelding houden?
-
Ik heb de melding nu ook een keer op de trainingspagina gehad. De melding verschijnt meestal 1x, als ik naar een andere pagina ga en weer terugkeer dan werkt het wel. Ook merk ik dat ik de volgende dag steeds opnieuw moet inloggen, de pagina onlinesoccermanager.nl/career die onder mijn favorieten staat is steeds blanco en wanneer ik career weghaal dan moet ik opnieuw inloggen.
Maar ik ben toch benieuwd of andere managers die via de website spelen ook regelmatig foutmeldingen krijgen de laatste dagen.
-
Welke browser gebruik je en wat is de versie daarvan? En heb je dezelfde problemen via een andere browser? Wat als je het probeert via een andere pc/laptop (indien beschikbaar? Dit zijn allemaal informatie die Gamebasics nodig heeft om te kunnen kijken of er wellicht een bug in zit. Zonder deze informatie gaan ze er vanuit dat dit bij de gebruiker ligt.
Wat betreft het niet ingelogd blijven: Ik merk dat deze functie niet werkt als je de browser volledig afsluit. ik zal hier even navraag naar doen.
-
@FC-Eddie_NL
Ik gebruik de nieuwste versie van Chrome: Versie 83.0.4103.116 (Officiële build) (64-bits)
Het niet ingelogd blijven heb ik nog steeds. Daarnaast heb ik de laatste 3 dagen bijgehouden waar ik de melding "er is iets verkeerd gegaan" krijg en dit kwam het vaakst voor bij de spion, maar ook op deze pagina's:Selectie
training
geld op bank zetten (vaakst)
wijzigen aanvoerder
wijzigen opstelling van 4-3-3 naar 4-4-2
speler van transferlijst halen
speler opnieuw op de transferlijst zetten
speler van de transferlijst kopenAls ik vervolgens dezelfde pagina opnieuw open dan werkt het wel weer. Maar het is vervelend om zoveel foutmeldingen te krijgen sinds de update van ruim een week geleden.
-
Ik heb dit gemeld bij Gamebasics.
-
Gisteren is er weer een nieuwe versie van de website live gegaan. Krijg je nu nog steeds deze foutmeldingen?
-
@FC-Eddie_NL Ja zojuist nog een foutmelding gehad toen ik de speler Lazzari van de transferlijst probeerde te kopen op subaccount 2 (Minnesota United).
-
@FC-Eddie_NL Is hier nog reactie op gekomen de afgelopen 3 weken? Ik krijg de meldingen nog steeds, zojuist zelfs al voordat ik ingelogd had.
-
Krijg de melding inderdaad ook meer en meer..
-
@Aurélie-Melis_NL
Hoi,Zou jij in dat geval graag ook op de onderstaande vragen antwoord kunnen geven? Dan rapporteren we dit namelijk voor je.
@FC-Eddie_NL said in Meer meldingen "Er is iets verkeerd gegaan.":
Welke browser gebruik je en wat is de versie daarvan? En heb je dezelfde problemen via een andere browser? Wat als je het probeert via een andere pc/laptop (indien beschikbaar? Dit zijn allemaal informatie die Gamebasics nodig heeft om te kunnen kijken of er wellicht een bug in zit. Zonder deze informatie gaan ze er vanuit dat dit bij de gebruiker ligt.
-
@Silvester-J_NL Wat mij specifiek opvalt is dat de Oops meldingen erg vaak komen bij het afronden van de training wanneer de timer net afgelopen is. Ik kreeg vanochtend bij alle 4 de getrainde spelers op mijn sub 4 (Heerenveen) een Oops-melding en moest steeds de pagina opnieuw openen om de training van de volgende speler af te ronden.
-
En zojuist precies hetzelfde bij het afronden van de training op mijn hoofdaccount (Philadelphia Union).
-
Dit topic loopt al vanaf 19 juni en het begint een beetje vervelend te worden dat hier geen vooruitgang in zit. Wie pakt dit op?
Ik heb de indruk dat het komt door de langere laadtijd van de site, als ik sneller door de site klik dan krijg ik vaker de melding "Oops... Er is iets verkeerd gegaan. Help ons door het te melden op het forum." Dit gebeurt dus al sinds de update van 17 juni.
-
@KoningCo_NL Ik krijg de melding ook zo af en toe... maar alleen op de pc. Pagina vernieuwen en ik kan weer verder.
-
Dit staat nog altijd op "pending" in de bug lijst. Dus ze zijn er nog mee bezig.
-
Deze foutmeldingen zouden nu met versie 3.112.2 van de webversie verdwenen moeten zijn.
-
@FC-Eddie_NL Ze zijn niet verdwenen. Ik kreeg ze ook gisteravond nog. Waarschijnlijk door de lange laadtijd van de website. Misschien komen ze op drukke tijden (bijvoorbeeld de simulatietijd van de website of wanneer een transfer worker langs komt) vaker voor dan anders.