Discussietopic: Nieuwe Updates!
-
@furrax_nl Ik voel een lichte vorm van haat richting de beslissingen van Gamebasics. Kan dat kloppen?
-
@the-master-of-dank-memes_nl Ja. Mag dat niet? Mijn probleem niet. Enigste probleem is dat ze het spel verneuken en de oude garde laten stikken.
-
@furrax_nl Tuurlijk mag dat wel, wie ben ik om jouw mening te onderdrukken?
-
@harry-poon, ik vind het jammer dat jullie suggesties die worden aangedragen vanuit de community zo weinig prioriteit geven. Een goed voorbeeld daarvan vind ik dit idee van @vinnievuik_NL: https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/8650/moraal-herstellen-bij-transfer/2
Dit idee is al in de tijd van 2.0 voorgesteld (en goedgekeurd), relatief makkelijk invoerbaar en lost ook nog eens het probleem op dat de engine sinds kort spelers met een laag moraal op de transferlijst zet. Kortom: een idee dat prioriteit verdient. De reactie in bovenstaand topic was dat het op 'de planning staat om geïmplementeerd te worden', maar dat is inmiddels ook al meer dan een jaar geleden. Het afgelopen jaar zijn er een hoop updates doorgevoerd waarbij je je kunt afvragen wat de gebruiker hier precies aan heeft, maar zoiets basaals als dit wordt naar de achtergrond geschoven. Zonde. Zou dit misschien nog eens aangekaart kunnen worden?
-
@memphis-united_nl Goed punt. Het is ook zeker op de agenda geweest, alleen besloten dat we dat voorlopig nog niet doen. In zo'n planning verandert heel veel. Steeds komen er weer andere dingen die belangrijk zijn omhoog. Dat had ik beter ff kunnen aangeven in dit geval. Wat betreft 'relatief makkelijk invoerbaar', dat ligt wel iets genuanceerder.
Ik zal nog eens aankaarten dat dit item vanuit jullie prioriteit heeft!
-
@harry-poon Dus het komt niet meer terug?
-
@furrax_nl Dat weet ik nog niet. Ik heb in ieder geval aangegeven dat dit nog steeds belangrijk is. We gaan dan kijken of we tijd kunnen vinden om dit mee te nemen.
-
@harry-poon Bedankt.
-
Hallo GB
Misschien een zoek functie in de crews als ik nou een bepaalde crew zoek moet ik de hele lijst door. Voorheen kon je nog kiezen alleen debutanten of alleen Kampioenen nu is het een puinzooi. 3000 crews ofzo daar kom je niet doorheen.
-
Ik zie dat de interface is veranderd bij opstellingen, ligt het aan mij of is het nu een stuk moeilijker om de balkjes in de gaten te houden (fitheid en moraal) omdat alles zo piepklein is geworden. (PC)
Tevens nog een opmerking over de dingetjes daar,
Als je opdat menu met hoofdjes klikt krijg je gezichtjes te zien, en nu heel klein moraal en fitheid. (Opzich prima qua indeling)
Op het gewicht krijg je nu de statistieken van de speler te zien.
(klopt opzich ook wel) misschien kan hier ook het exp van de speler laten zien worden?
Op grafiekjes krijg je aantal doelpunten enzo te zien terwijl je daar dan denk ik iets van een ranking hoort te zien.
Als je op de voetbal klikt krijg je leeftijd en land te zien. Neem aan dat je eerder aantal doelpunten daar neer zou kunnen zetten ipv het land waar het uitkomt aangezien dat hier eigenlijk niets uitmaakt.
(zou wel een gave toevoeging zijn als je zoiets als fifa krijgt dat spelers uit het zelfde land een bonus krijgen ofzo of oorspronkelijk uit hetzelfde team).Hoe zien jullie dat?
-
@frituurpannekes_nl Het is idd veel ontduidelijker geworden. Maar ach we mogen hierover klagen, GB doet hier in 95% van de gevallen toch nix mee
-
@killing-spread_nl said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
@frituurpannekes_nl Het is idd veel ontduidelijker geworden. Maar ach we mogen hierover klagen, GB doet hier in 95% van de gevallen toch nix mee
Feit dat ze met dit komen terwijl er genoeg goede suggesties vanuit de communitie zijn zegt ook genoeg. Ze doen gewoon waar ze zin in hebben en het maakt ze volgens mij geen zak uit hoe de community daarover denkt.
-
Ik vind het niks. Inmiddels heeft ook iemand in mijn crew de pagina al op 175% gezet, wat eigenlijk niet zou moeten. Mijn ogen trainen doe ik liever bij de oogarts.
Als de indeling echt moet blijven zoals die is, zou ik het fijn vinden dat die balkjes weggaan er er gewoon getalsmatig komt te staan tot hoever een speler fit is. (Maar het beste is gewoon weer de situatie hoe die was.) -
Het nieuwe concept met de crewbattles is een succes, vind ik. Ik draai nu ook een keer mee, en alles draait gesmeerd + het ziet er gelikt uit. Daarvoor mijn complimenten. Het is al vaker gezegd, maar ik kaart het nog maar eens aan. Dit concept wordt na verloop van tijd alleen een succes als je met geavanceerde instellingen dingen uit kan zetten, zoals bij de andere competities. Als het er straks in de hoogste divisies hard aan toe gaat, wordt het onevenredig smijten met BC voor versnellen van timers, kopen van spelers, trainingskampen, scouten, enz. Voor je het weet, tref je een paar gekken die er 50 euro per persoon per seizoen tegenaan gooien.
Een paar opties voor implementatie:
- Vooraf geavanceerde opties aanzetten, en gekoppeld worden aan een crew die met dezelfde opties wil spelen. Ik kan me voorstellen dat dit het automatisch koppelen lastiger maakt. Misschien een systeem waarbij je een overzicht krijgt van crews die een uitdaging aan willen gaan + de opties die zij willen aanhouden, waarbij je een uitdaging naar wens kunt aangaan?
- Het systeem met automatisch koppelen laten zoals het nu is, maar tussen koppelen en start competitie een moment inbouwen waarop beide crews overeenstemming moeten bereiken over de te hanteren opties. Crew A doet een voorstel. Crew B mag dat accepteren, of erop reageren met een tegenvoorstel. Als je er niet uitkomt samen, moet er de optie zijn om een andere tegenstander te zoeken.
Ik hoop dat jullie als GB iets aan gaan doen, voordat fanatieke, sterke crews zich op de ranglijst hebben opgewerkt naar het niveau dat ze hebben, en elkaar gaan ontmoeten!
-
@vinnievuik_nl Vriendschappelijke potjes waar je zelf je opponent kan uitzoeken zouden inderdaad een leuke toevoeging zijn. Maar tegelijkertijd ook veel werk. Helaas zal hiervoor in de nabije toekomst nog geen ruimte zijn
-
@harry-poon
En de mogelijkheid om geavanceerde opties te gebruiken bij die battles? -
@vinnievuik_nl Daar geldt vooralsnog hetzelfde voor.
-
@furrax_nl said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
Wanneer kunnen we weer zien wie er komt of vertrekt bij een crew? En komt het ook terug in een algemeen overzicht? Vroeger kon je op het algemeen crewforum van OSM alle leden zien die bij verschillende crews kwamen & vertrokken. Vond ik heel handig.
Dit komt dus blijkbaar niet meer terug. Wat doet GB eigenlijk nog? Koffie drinken?
-
Man man man, een WK competitie met transferfunctie. Zou wat zijn als dat in het echt kon. Dan wordt Qatar in 2022 wereldkampioen. Wat een geldwolven weer bij jullie.
-
Nieuwe update: Hierbij wil ik jullie laten weten over de nieuwe update waarbij je nieuwe updates kan zien in het nieuwe update topic zodat die weer is geupdate.
hoop dat jullie dit een goede toevoeging vinden, alvast bedankt.
en nu gaan we wachten op een nieuwe update