Discussietopic: Nieuwe Updates!
-
Ja. Kreeg het daarstraks via WhatsApp ook door. Geef mij maar Derwort terug.
-
@harry-poon said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
We zullen hier wel even mee aan de slag moeten, voordeel hieraan is dat het echt stevig minder tijd kost.
Eerste hand is er aan gelegd. Zonder beloftes te maken verwacht ik dat dit geen maand meer duurt!
Dus wel. Verwachten dit volgende week te starten!
-
Over wat gaat het?
-
@vertrigo_nl said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
Staat GB op de rand van de afgrond ofzo? Enige wat wordt aangepast aan OSM zijn zaken die te maken hebben met het spenderen van extra bosscoins.
Viel me ook op, echt schrijnend dit. Van mij krijgen ze alleszins geen ene euro.
-
@dikketuur_nl Je moet wel wat BC investeren hoor in je carriere.
-
I know, ik stoot vaak op het feit dat ik geen BC over heb voor TK's of scouten ofz.
Maar dat is ook exact wat GB wilt, met alle Chinezen maar niet met den dezen
-
En zelfs al zou ik er aankopen, ze zijn veel te duur voor wat ze waard zijn.
Oftewel moet je tientallen euro's betalen oftewel ben je binnen de kortste tijd weer blut.. -
@dikketuur_nl Was eerder sarcastisch.
-
@furrax_nl said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
@dikketuur_nl Was eerder sarcastisch.
Had ik niet door haha
Maar zit wel waarheid in jammer genoeg. Moest ik telkens BC kopen bij een tekort zouden mijn teams nog stukken beter zijn en zou ik vaker een moeilijke wedstrijd winnen
-
We zullen hier wel even mee aan de slag moeten, voordeel hieraan is dat het echt stevig minder tijd kost.
Eerste hand is er aan gelegd. Zonder beloftes te maken verwacht ik dat dit geen maand meer duurt!
Dus wel. Verwachten dit volgende week te starten!
Top, we gaan van start met duels zonder "pay 2 win features". Binnen onze crew zijn er al direct extra managers gemobiliseerd, nadat we de duels een tijdje links hadden laten liggen. Hopelijk zorgt de actie bij meer crews voor deze reactie, en blijft het niet bij alleen één maandje
-
LFS heeft nog ff een dag voordat dit werd geintroduceerd een BC battletje gestart, enig!
-
Ik kijk op de app nog weleens scorebord bij belangrijke/spannende wedstrijden, maar gaat die nog weleens een update krijgen met meer verschillende spelsituaties?
Waar zijn de rebounds, schoten die van richting veranderen, afgekeurde goals, voorzetten die niet worden aangeraakt en er in gaan, eigen doelpunten, keeperblunders, stiftjes, hakjes, klutsgoals, goals na voordeel scheids etc.?
-
We worden niet gek gemaakt door die reclames bij OSM, maar misschien is het beter als Gamebasics maar beter Extra reclames moet geven. Dan kan de BC tenminste een stuk goedkoper worden
-
@yassin-mansousri_nl Nee bedankt..
-
@keejos_nl dat zal wel een stuk bc schelen
-
@yassin-mansousri_nl Zeker, want als ik om de 2 schermen een pop-up weg moet klikken dan stop ik met spelen.
-
@keejos_nl dat krijg je maar 1 a 2x per dag dan
-
@yassin-mansousri_nl said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
@keejos_nl dat krijg je maar 1 a 2x per dag dan
Dat is me 1 a 2x per dag teveel!
Je gaat maar lekker betalen!
-
Of Wat ook kan: OSM Laat 1 blakje zien dat een reclame is. Misschien moet dat er 2 worden
-
Kunnen die bc wel iets omlaag