Beeld loopt vast na kijken filmpje.
-
Hoi,
Ik heb een vrij nieuwe, goedwerkende IPhone, met de laatste osm update. Sinds gisteravond loopt het filmpje vast, nadat het afgelopen is. Hierdoor krijg ik geen muntjes, of kan ik de training niet versnellen. Dit probleem heb ik nog nooit eerder gehad..
Als test heb ik de osm-app op mijn iPad geïnstalleerd, en daar doet zich hetzelfde probleem voor.Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!
-
Update:
Dit geldt alleen voor gesponsorde reclame-items, zoals bij t-mobile, Ziggo en Stella filmpjes. Filmpjes van Gardenscape etc geven geen problemen! -
Hoi,
Dit mag je melden als een bug door het bugtemplate zo volledig mogelijk in te vullen, inclusief screenshots. Alleen dan kunnen we problemen doorgeven naar de developers. Zie onderstaande link voor het bugtemplate.
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/451/voordat-je-een-bug-meldt
-
Managernaam: dukez..
Clubslot: slot 2 (Akhmat Grozny)
Datum en Tijd van het optreden van de bug: vanaf 20 augustus rond 14.00 tot heden.
Team: Akhmat Grozny
Competitienummer: 4427347
Server:Thierry
Screenshot(s): (Volledig scherm; webadres en datum/tijd dienen zichtbaar te zijn)
Welk apparaat: iOS app
Bug/Fout stap voor stap beschrijving: Ik heb een vrij nieuwe, goedwerkende IPhone, met de laatste osm update. Sinds gisteravond loopt het filmpje vast, nadat het afgelopen is. Hierdoor krijg ik geen muntjes, of kan ik de training niet versnellen. Dit probleem heb ik nog nooit eerder gehad..
Als test heb ik de osm-app op mijn iPad geïnstalleerd, en daar doet zich hetzelfde probleem voor.
Overige opmerkingen:
Update: Dit geldt alleen voor gesponsorde reclame-items, zoals bij t-mobile, Ziggo en Stella filmpjes. Filmpjes van Gardenscape etc geven geen problemen!***Voor bugs gerelateerd aan de iOS en Android app, graag toevoegen:
Merk + type toestel: Iphone Xs
OS (besturingssysteem) Versie: 13.6
OSM App Versie: 4.6.15 -
Dank je voor de info. Ik heb je probleem doorgegeven aan Gamebasics. Het is nu even afwachten tot een reactie.
-
Waarschijnlijk was dit een tijdelijke glitch en zijn de problemen met dit soort filmpjes al opgelost. Indien deze video's nog steeds blijven vastlopen, dan mag er een nieuw topic aangemaakt worden.