Net geopende competitie ( weer ) al 20 uur op wedstrijd bezig
-
Deze klacht is hetzelfde als 16 dagen geleden met als enige verschil dat het nu gaat om Koeweit en dat ik deze keer NIET zelf de moderator ben. Is er al iemand die een suggestie heeft wat er mis kan gaan zodra je een team kiest ??? Als de competitie vanavond begonnen blijkt te zijn heb je sowieso dus een valse start !!!
Manager A.V.C. Rombout -
Ik beaam dit. De competitie heeft geen voorbereidingstijd gehad, maar is direct begonnen. Met als gevolg een onvoorbereid team en daarnaast minder aanwas van managers.
Erg vervelend! -
@AVCROMBOUT_NL @Eternity-Ass_NL
Dit komt omdat deze competitie op server Clarence draait. Deze server is eigenlijk bedoeld voor de beginnende managers en om die reden hebben competities op die server maar 1 voorbereidingsdag. Deze specifieke competitie draait al meer dan 100 seizoenen en is gestart in de oude situatie (wel met 4 voorbereidingsdagen). Voor dit seizoen kan er niets meer veranderd worden. Wellicht dat er voor het volgende seizoen wel iets veranderd kan worden, maar dat is nog niet zeker.
-
Wel apart dat als je één voorbereidingsdag hebt er meteen al staat wedstrijd bezig. Ik speel al jaren en heb er afgelopen maanden of zo pas last van. In beide competities ( is het toevallig dat het over Koeweit en Kosovo gaat, deze zijn kortgeleden pas toegevoegd ) ben ik begonnen met gelijke spelen en dat is voor managerpunten en eindstand natuurlijk niet optimaal !!
-
Dat is een visuele bug. Na aanmaken is die ene voorbereidingsdag begonnen. Maar in plaats van dat de timer van 24 uur afloopt naar 0, staat er 'wedstrijd is bezig'.