Spelers waarde niet volledig zichtbaar
-
Managernaam: BioBas
Clubslot: Alle
Datum en Tijd van het optreden van de bug: Begin deze week
Team: nvt (alle)
Competitienummer:nvt
Server:nvt
Screenshot(s):
Welk apparaat: iOS app
Bug/Fout stap voor stap beschrijving: Sinds deze week is niet meer de volledige waarde van een speler zichtbaar. Slecht 2 cijfers zijn zichtbaar gevolgd voor drie puntjes. Alleen van spelers met een waarde onder de 10M is het volledige bedrag (met 1 cijfer achter de komma) zichtbaar. In het voorbeeld is Icardi 135M waard, alleen 13… is zichtbaar. en Sane is 36,6M waard en slecht 36,... is zichtbaar.Merk + type toestel: Apple SE (1ste generatie 4’’ scherm)
OS (besturingssysteem) Versie:iOS14.0
OSM App Versie: 4.6.19 -
Heb je misschien per ongeluk ingezoomd op de pagina of veranderingen gemaakt aan je schermresolutie? Wat voor schermresolutie gebruik je?
-
@FC-Eddie_NL Het is een iPhone SE (generatie 1, 2016): scherm is 4" (10,1 cm) met resolutie van 1136 bij 640 pixels. Voor zover ik weet kan ik dat niet wijzigen of inzoomen.
-
Heb je deze telefoon al langer dan de periode waarin je deze verandering aan de weergave van de spelerswaarde begon te merken? Voor de app is er namelijk maar een beperkte weergave en bij telefoons met een lagere resolutie worden bepaalde dingen weggehaald.
-
@FC-Eddie_NL
Ja, ik heb de telefoon al 3 - 4 jaar, altijd OSM op gespeeld. -
Oké, thanks. Ik zal dit probleem melden bij Gamebasics.
-
@FC-Eddie_NL
Dank.
Groeten
Bas -
@FC-Eddie_NL Het probleem is opgelost, dank, Bas