Verkeerde club nieuw seizoen
-
Help! Ik kies net voor mijn nieuwe seizoen in Kosovo voor KF Arberia. Echter zie ik nu dat ik naar Ballkani ga, een doel 2 team. Dit wil ik absoluut niet en heb ik ook 1000% zeker niet aangeklikt. Bij wie kan ik terecht om dit aan te paten passen?
-
En het gekke is, als ik het op de app probeer lijkt het alsof ik wel een nieuwe competitie kan kiezen. Echter klik daar niet op, anders ben ik straks weer 80 bc kwijt. Vreemde situatie en hopelijk wordt deze spoedig opgelost. Aanstaande donderdag start mijn nieuwe competitie.
-
Hoi,
Volgens de data van Gamebasics staat KF Arbëria ingesteld als je club voor het nieuwe seizoen. Op 29 oktober heeft Kosovo een update gehad, dus dit zou de verandering van club bij je moderator-tools veroorzaakt kunnen hebben.
-
Dag Eddie. Ik heb vanmorgen het nieuwe team gekozen, dus die update zou daarbuiten moeten staan. Ik zie zowel op pc als app ballkani staan. Kan ik op jou vertrouwen dan? Want als ik met doel 2 moet gaan spelen op m’n HA heb je er een ontevreden klant bij
-
De data geeft het aan, dus het zou goed moeten gaan. Het is al meermaals voorgekomen dat de moderator-tools een andere club aangaven dan in de data vermeld stond en het is eigenlijk altijd goed gegaan.
-
Dank, Eddie. Ik vind het maar een vreemd iets. En het lijkt mij dat het niet met de update te maken kan hebben.
Als het dan toch vaker fout gaat, zou ik voorstellen daar een agendapuntje van te maken. Ik kan me voorstellen dat het bij andere ook frustratie op zal wekken.
-
Wanneer competities net geüpdatet zijn, kunnen soms de teamnummers veranderen, waardoor in de moderator-tools een ander team komt te staan. Maar aangezien dat al een paar dagen geleden is gebeurd, kan het ook een visuele bug kunnen zijn. Deze lijkt om de zoveel tijd weer terug te keren, maar Gamebasics heeft geen idee waardoor dat gebeurd. Het lijkt er dus op dat we voorlopig met dit probleem zitten opgescheept. En ja, dat is best irritant.
-
Morgenavond rond de klok van half 8 ga ik het weten. Ik vertrouw op je
Bedankt voor je reacties!
-
Het werkt, Eddie.
Toen het nieuwe seizoen startte was ik wel Arberia, maar hij gaf als volgende wedstrijd wel die van dat doel 2 team aan
Maar ook dat is nu opgelost. -
Mooi! Weer een tevreden klant
Dan sluit ik bij deze je topic.