• Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular

Hoor rare kras geluiden als muziek luister

Hulp
    2
    2
    136
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      Fc Legend Kyrill_NL Dutch Users last edited by

Als ik muziek luister en mijn kop telefoon op heb, en ik zit op osm app, hoor ik steeds hele rare kras geluiden als ik op transferlijst zit. Weet iemand waar dit mee maken kan hebben? Ik zit op heel veel sites terwijl ik muziek luister en kop telefoon op heb, maar heb alleen met osm app wanneer ik op transferlijst zit en steeds weer, erg vervelend. Zijn bepaald geen fijne geluiden.

FC Eddie_NL 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • FC Eddie_NL
        FC Eddie_NL Moderator NL @Fc Legend Kyrill_NL last edited by FC Eddie_NL

@Fc-Legend-Kyrill_NL

Hoi,

OSM heeft geen geluid in het spel zitten, dus ik weet niet of dit probleem in OSM zit. Wellicht even proberen om de OSM-app te verwijderen en weer opnieuw te installeren. Heb je misschien nog een oudere koptelefoon liggen om te testen of je daar hetzelfde probleem mee hebt? Wat als je de muziek uit zet en je koptelefoon op houdt. Hoor je deze krasgeluiden dan nog steeds als je de transferlijst bekijkt? Of wellicht even wat proberen te pielen met de settings van je koptelefoon. Misschien ook even google checken of er wellicht andere gebruikers met deze koptelefoon zijn die dit probleem ervaren.

Als de problemen blijven aanhouden, dan zal je met iets meer info moeten komen om dit te kunnen melden. Maar ik vrees een beetje dat Gamebasics dit probleem niet zal kunnen reproduceren en dus ook niet zal kunnen oplossen. De volgende info hebben we in ieder geval nodig:

• Merk + type telefoon
        • Versie besturingssysteem
        • Versie OSM-app
        • Merk + type koptelefoon
        • Een zo'n duidelijk mogelijk omschrijving van het probleem; hoor je de geluiden continue als je op de transferlijst bent, of is het slechts sporadisch. Blijft het krasgeluid aanwezig als de muziek uit staat. Etc.
        • Sinds wanneer je deze problemen ervaart; is het misschien gekomen na een bepaalde update van de app.
        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 1 / 1
        • First post
          Last post