OSM werkt niet meer op pc
-
Hallo,
Ik heb nu al een aantal dagen dat OSM bij thuis niet meer werkt op de pc of laptop... Heb het met verschillende browsers geprobeerd en op verschillende computers en laptops, maar het spel wil niet doorladen. Ik kan nog wel gewoon inloggen en dan zie ik ook mijn teams, maar als ik er dan 1 aanklik, start hij niet door en blijft hij maar draaien. Op mijn mobiel doet het spel het nog wel gewoon.
Hopelijk kunnen jullie me hierbij helpen.
Met vriendelijke groet,
Jeroen
-
@jeroenlagen_nl
Hoi,
Zorg dat de tijdelijke internetbestanden, cookies en cache van de browser volledig gewist zijn. Dit lost vaak de laadproblemen op. Controleer ook of misschien een ad-blocker, firewall of virusscanner geen roet in het eten gooit.
-
@fc-eddie_nl Dank voor je bericht Eddie, maar dat had ik allemaal al geprobeerd... Heb het zojuist nog een keer gedaan, maar helpt helemaal niks. Het rare is dat ik wel in het overzicht van mijn teams kan komen en als ik inlog staat hij ook nog aangemeld in 1 club, daar kan ik wel dan allerlei zaken in doen, maar ook niet alles loopt dan lekker zoals trainen wil niet doorlopen en zodra ik over wil schakelen naar een ander team, houdt het ook weer op. Maar het feit dat de problemen ook bij andere browsers en laptops speelt, heft jouw oplossing ook op...
-
@jeroenlagen_nl
Heb je al geprobeerd om de OSM-app geforceerd te sluiten en daarna inloggen op de webversie? Wellicht dat deze twee met elkaar in conflict zijn en dat ervoor zorgt dat de browser niet wilt verder laden.
Als dat ook niet werkt, dan graag het bugtemplate zo volledig mogelijk invullen met een duidelijke stap-voor-stap omschrijving van wat je doet en waar het fout gaat. Graag ook vergezeld van fullscreen screenshots en ook vermelden welke browsers je geprobeerd hebt en welke versie van deze browsers je gebruikt. De ontwikkelaars zullen namelijk zoveel mogelijk informatie moeten hebben om te kunnen achterhalen of er al dan niet sprake is van een bug. Zie de link hieronder voor het bugtemplate.
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/451/belangrijke-informatie-graag-lezen
-
Geen reactie verder, dus tijd om dit topic te sluiten.