Verkeerde team wordt weergegeven bij klaarzetten nieuwe competitie
-
Vreemd. Ik weet 100% zeker dat ik bij het klaarzetten van mijn volgende competitie
Chili - Audax Italiano
heb gekozen.
Echter zie ik nu staan
Chili - Antofagasta
en die heb ik niet gekozen. Antofagasta is overigens alfabetisch de eerste..... foutje?
Hoe kan dit en hoe herstel ik dit?
Thanks,
-
@grammie58_nl Geen probleem. Heb ik ook al vaak voorgehad. Is gewoon een bug waardoor de alfabetische eerste er komt te staan, maar je zal gewoon je zelf gekozen team gaan managen.
-
Hoi,
Op welk clubslot is dit? Er zit helaas wel een probleem in die met name opspeelt wanneer competities recentelijk van een update voorzien zijn. Het systeem stelt dan het team in met teamnummer 1, wat inderdaad op alfabetische volgorde gaat.
Chili heeft gisteren een update gehad, dus er is een grote kans dat je last hebt van dit probleem en dus straks wél het verkeerde team krijgt. Ook graag een fullscreen screenshot van je moderator-instellingen posten, zodat het duidelijk is dat er een ander team vermeld staat dan dat je gekozen had. Dan kunnen we dit doorgeven aan Gamebasics.
-

Uploaden gaat volgens mij niet. Hier het schermafdrukje
https://postimg.cc/94NLdR9K
Is het overigens zo dat het altijd fout gaat als je vooraf een nieuwe competitie instelt? -
Nee, niet altijd. Deze bug komt alleen voor wanneer de competitie waarin je wilt gaan spelen net van een update is voorzien. Ook wanneer een club een ander teamnummer krijgt wordt er bij de moderator-tools een verkeerd team weergegeven, maar dat is wel slechts een visuele bug en dan zal je wel het gekozen team gaan managen.
-
@fc-eddie_nl
Oke, helder, maar hoe krijg ik dit nu aangepast? -
Dat kan je zelf niet doen en zal Gamebasics moeten doen. Maar na het checken blijkt dat je slechts last hebt van de visuele bug. Wanneer je competitie verlengt wordt zal je dus gewoon Audax Italiano gaan managen
-
@fc-eddie_nl Oke, dank voor de hulp
-
Graag gedaan. Dan zal ik bij deze je topic sluiten.