Ad-filmpjes blijven hangen
-
De laatste twee a drie weken heb ik probemen met afspelen van ad-filmpjes (bijv. voor 30 min. tijdwinst op trainen). Die spelen niet af maar blijven hangen. De bal rechtsonder draait wel maar blijft draaien.
Er is niets mis met de wifi, alles andere werkt gewoon. Op mijn gsm (android) hetzelfde als op de pc. Heb ook de wifi geprobeerd terwijl de add blijft hangen. Werkt gewoon. Ook opnieuw opstarten van zowel het spel als het apparaat heeft geen effect.
Dit is niet altijd zo, maar wel heel geregeld. Gemiddeld ongeveer de helft van het aantal pogingen. -
Hoi,
Er lijken inderdaad wat problemen te zijn met de filmpjes. Ik zal je probleem doorgeven aan Gamebasics.
-
Het blijkt dat er op Android een kleine vertraging zit tussen de gebruiker en de aanbieder van de filmpjes. Het kan dus gebeuren dat de aanbieder nog geen nieuw filmpje heeft klaarstaan, waardoor jij naar die eindeloos ronddraaiende bal blijft staren. Dit kan je verhelpen door even een aantal seconden te wachten voordat je het volgende filmpje gaat bekijken, of door naar een andere pagina te gaan en het filmpje vanaf daar opnieuw af proberen te spelen.
-
Zou je nog de versie van de OSM-app die je hebt geïnstalleerd willen doorgeven? Dan kan er gerichter gezocht worden of er eventueel grotere problemen aanwezig zijn.
-
Op dit moment zal je even een minuut moeten wachten voordat je het volgende filmpje gaat bekijken en dan zal de nieuwe video afgespeeld worden. Aangezien dit verder om technische redenen gaat en geen bug is, zal ik het topic sluiten.