India = India 2de divisie geworden?
-
Managernaam: BioBas
Datum en Tijd van het optreden van de bug: Sinds deze week
Bug/Fout stap voor stap beschrijving: Sinds deze week heb ik 99% wereld overheersing ipv 100%, dat kan, af en toe komt er een land bij. Echter ging ik kijken welke landen ik miste en dat is alleen India. Maar ik zag ook dat ik India 2de divisie wel had gespeeld, dat vond ik vreemd.
In mijn Trophy overzicht staat dat ik India op 9-10-2018 heb uitgespeeld met East Bengal op het overzicht van de wereldoverheersing is dit echter India 2de divisie geworden, zie screen shots. Ik zie dat dit bij meerdere Managers zo is overigens. Is dit mis gegaan bij het aanmaken van de India 2de divisie competitie?
-
@biobas_nl
Hoi,Dit is niet zo zeer een bug, maar dit is veroorzaakt door een recente league update op OSM.
Voorheen bestonden de Indiase competitie en de Indiase Bazencompetitie naast elkaar. Deze competities telden allebei mee voor de wereldverovering van India, maar de Indiase Bazencompetitie is onlangs veranderd in de 2e divisie van India. Aangezien 2e divisies nooit voor je wereldverovering meetellen, is de behaalde wereldverovering voor deze competitie om deze reden komen te vervallen.
De 1e divisie van India telt wel nog steeds mee voor de wereldverovering en deze competitie heb je tot op heden nog niet gespeeld.
-
@silvester-j_nl Het lijkt erop dat resulaten behaald in de India competitie is veranderd in de 2de divisie ipv dat de Indiaase Bazencompetitie is gewijzigd naar 2de divisie India.
Op 9-10-2018 toch echt India uitgespeeld (zie eerder screenshots) -
@biobas_nl
Ik snap dat het wat verwarrend is in dit geval, omdat beide competities dezelfde naam en vlag hadden. Deze competitie betreft echter de nieuwe tweede divisie van India en dit is vanuit Gamebasics ook zo bevestigd.De club East Bengal speelt sinds september 2020 pas in de competitie die bekend staat als het hoogste niveau van India: the Indian Super League. Daarvoor hebben ze al die jaren in de I-League gespeeld. Deze twee competities hebben jarenlang naast elkaar bestaan als de twee hoogste divisies van India, maar in de toekomst zal een promotie-/degradatiesysteem van toepassing zijn tussen de 2 divisies, waarbij de Indian Super League de eerste divisie zal zijn en de I-league de tweede divisie.
Vandaar dat dit dus in OSM ook al is aangepast en dit ook met terugwerkende kracht zichtbaar is geworden.
Bronnen:
-
Geen reactie meer. Ik ga er vanuit dat dit nu helder is en zal het topic daarom sluiten.