Wereldmap geen landen ingekleurd
-
Hallo,
Ik speel OSM sinds 2014 met hier en daar een pauze van maandjes. Ik log nu weer in om de doelstelling in een paar landen te halen, maar geen enkel land is ingekleurd op de wereldkaart. Ik heb bijvoorbeeld inmiddels europa voor 70% behaald maar dit is niet visueel zichtbaar. Hoe komt dit?
mvg
Tristan -
-
Ik heb hetzelfde gemerkt.
De wereldkaart die ik zie is eigenlijk die van iemand met 0% wereldverovering, de enige ingekleurde landen zijn die waarvan de competitie niet op OSM staat.
-
Ik zal het even navragen. Geen idee of het inkleuren van de landen iets is dat nog een overblijfsel is van het oude OSM of dat dit daadwerkelijk een bug is. Je kan namelijk wel op de ronde cirkels klikken en zo een lijst met alle beschikbare competities bekijken en zo dus heel eenvoudig zien waar je de doelstelling, beker en competitie hebt gewonnen.
-
This post is deleted! -
@fc-eddie_nl
Heb precies hetzelfde als Dikketuur_NL. Kijk ook maar eens naar die legenda onderaan de afbeelding, lijkt me dan toch wel een bug.mvg
-
@fc-eddie_nl
Al iets bekend? -
De ontwikkelaars gaan er aan werken om deze bug op te lossen, dus we zullen moeten afwachten tot dat gaat gebeuren. Wanneer dat zal zijn weten we niet.
-
Deze bug is nu opgelost in v.3.125.0.