OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17)
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Haha, na de CKwinst zou het inderdaad best kunnen dat er een paar OSU komen versterken
-
Tussenstand Imperium - OSM Striker Pro Squad na 17/22
-
Spannend tot het eind, hoe staat het met de tussenstand qua TK's?
-
Sterk bezig OSP
-
Tussenstand Imperium - OSM Striker Pro Squad na 18/22:
-
@dave-jansen_nl
Om voor mn eigen 'prestaties' te spreken.. Die zijn er niet, vanaf speeldag 1 liep het al waardeloos, daarna nooit meer dat moraal goed gekregen.
OSP speelt een erg sterk seizoen, met nog 4 speeldagen te gaan ziet het er somber uit voor ons. -
Weet iemand of er nog iets gedaan gaat worden tegen de simulatie van gisteren aangezien niemand van ons zijn tactiek of opstelling heeft kunnen doen?!?
-
Heb jij ooit geweten dat er iets aan gedaan werd dan?
Zal niet gebeuren.
-
@a-touch-of-magic_nl
Nee nooit.. maar ik vind niet dat dit kan om eerlijk te zijn.. natuurlijk hebben beide crews hier last van gehad -
Goed bezig OSP!! Had ik echt niet verwacht. Is de buit al binnen of nog niet?
-
@glennevire_nl de buit is voor zover ik weet al binnen..
-
@stannleyy_nl excuses.. overwinning is nog niet zeker.. mede dankzij de onderhoud van gisteren waardoor wij niets hebben kunnen instellen
-
@stannleyy_nl Hoogmoed... maak m zelf maar af :rofl:
-
Ik zal proberen vanavond na de bekerfinale een nieuwe sheet te posten, lig ziek op de bank dus ff kijken of dat gaat lukken.
-
3-6 kansen in de beker en toch 3-1 winnen. Lekker Anton
-
@xch13fxx_nl Dat is een beetje het verhaal van deze battle als ik het allemaal een beetje terugkijk.
Volgens mij is het nu wel gespeeld. Gefeliciteerd jongens. Puik gedaan.
-
@santheman11_nl deze battle is zeer zeker niet gewonnen door geluk!!
-
@bolabranca_nl67 hoogmoed super goed!!!
-
@stannleyy_nl Als je wint is het altijd terecht. Ik bedoel alleen te zeggen dat waar het tegen jullie grote broertje mee zat, zat het hier tegen. Tenminste als ik zo de wedstrijden een beetje terug kijk. Maar nogmaals gefeliciteerd.