OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17)
-
@vinnievuik_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
Elke tegenstander doet extra zijn best tegen GF geloof ik. Vorige keer was OSU harder aan het bouwen dan nu, en Imp bouwt nu weer harder dan vorige battle
Haha, toeval bestaat niet. Maar de teamwaardes van GF zijn beter dus we zijn er nog lang niet!
-
Tussenstand Goodfellas - Imperium
Speelronde 10/22: -
Speeldag 11/22
Looking For Silverware - OSM Striker Pro Squad
-
Speelronde 11/22:
-
Speeldag 11/22
-
SVON - GG 14/22
-
Speelronde 15/22: -
Houd die voorsprong vast LFS!
-
Speelronde 17/22: -
SVON - GG 17/22
-
Het blijft close zeg, bij GF-Imp. En er gaan nog 50 bekerpuntjes extra naar Imp, dus dat brengt het nog dichter bij elkaar. Zo te zien heeft Jopie bovenin een gaatje van 6 punten bovenaan, en bungelen Harbert en Renkie wat los onderaan met een heel rijtje van GF op ruime afstand. Ik denk dat de battle in de subtop beslist gaat worden (Kuijf en Sander vs Dave en Roy). Of komt er nog een onverwachte aanval om de onderste en bovenste plekken? 6 en 7 punten is ook weer niet onoverbrugbaar. Ik volg het met interesse
-
@vinnievuik_NL finale is tussen twee van Imp dus dat is wel wat meer toch dan 50 puntjes ;)? Het is idd retenspannend ja
-
@vinnievuik_NL je hebt gelijk over beker, excuses
-
Speeldag 17/22
-
Speeldag 19/22
Beide crews tegen een straf aangelopen vandaag. Verschil maar 6 puntjes!
-
@Robbiebb_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
Speeldag 19/22
Beide crews tegen een straf aangelopen vandaag. Verschil maar 6 puntjes!
Wel enorm spannend zeg
-
Speelronde 20/22: -
@Rubber890_NL Heb je nog een tussenstand van jullie wedstrijd?
-
@alex7ander7_NL Remco is op vakantie, ik zal vanavond er wel eentje droppen. LFS is in ieder geval op weg naar een overwinning.