-
Wat is er de laatste tijd toch met die instellingen die bij het aanmaken van een eigen competitie na sim allemaal niet ingesteld blijken te staan? Ik laat mijn competitie doorlopen en had de instellingen gezet, zodat er voorbereiding etc was.
Wat blijkt nu: 1e match is al direct vandaag, heb het verkeerde team gekregen(ik had pacific fc (canada) ingesteld voor mezelf, krijg ik atletico Ottawa)
Kan er eens grondig naar dit gekeken worden?
Daarnaast: waarom kan ik geen competitie aanmaken; open voor iedereen maar met aantal instellingen uitgezet?
Het is namelijk of een gesloten comp op uitnodiging of een open competitie met alle instellingen aan? -
@killing-spread_nl
Hoi,Ik heb je topic even verplaatst naar het Hulpforum.
Zojuist heb ik een melding voor je aangemaakt, zodat er kan worden gekeken waarom je competitie geen voorbereidingsfase heeft. Ik zie inderdaad dat de je competitie morgen al van start gaat, terwijl de voorbereidingsfase wel in je competitie-instellingen staat aangevinkt.
Wat betreft het ingestelde team: beschik je toevallig nog over een screenshot waaruit blijkt dat je Pacific FC had ingesteld? De competitie is op 11-02 geüpdatet, dus het kan zijn dat dit de oorzaak is geweest dat je een ander team hebt gekregen.
Dat laatste klopt: een competitie kan alleen 'open' zijn als alle tools aanstaan. Zodra een van de geavanceerde tools (bijvoorbeeld trainingskampen) is uitgeschakeld dan wordt de competitie automatisch een privé-competitie op uitnodiging.
-
@silvester-j_nl Dankje!
Ik beschik niet meer over een screenshot van mijn keuze. Ik heb de instellingen voor de competitie pas op 13/02 ingesteld dus na de update van de competitie.
-
@Silvester-J_NL Hier al iets over vernomen?
-
@killing-spread_nl
De vraag over de serverinstellingen m.b.t. het aantal voorbereidingsdagen staat nog uit. Wanneer ik meer weet daarover dan hoor je het van mij.Wat betreft het verkeerde team:
We kunnen eventueel je nog uit de competitie laten verwijderen en een compensatie aan je account laten toevoegen, waarmee je een nieuwe competitie aan kunt maken. Ik kan mij alleen zo voorstellen dat je er niet echt op zit te wachten om je competitie na 120 seizoenen kwijt te raken.Helaas zijn er de laatste tijd wat problemen met het verlengen van competities. Het is daarom handig om altijd even op de laatste dag van de competitie te kijken of alles nog goed staat ingesteld voor het volgende seizoen. Wanneer je er dan achter komt dat iets verkeerd staat dan kunnen we het namelijk nog op tijd herstellen, dus voordat de competitie wordt gereset. Daarna kan dat helaas niet meer en moet de competitie worden afgebroken.
-
Dank @Silvester-J_NL.
Zou inderdaad zonde zijn om competitie na 120 seizoenen te zien stoppen en terug van 1 te beginnen.
Competitie loopt nu en duurt uiteindelijk ook maar 17 dagen. Dus komt wel goed.Zal er bij de volgende aan denken om het even te checken.
-
@Silvester-J_NL heb je nog iets vernomen? (zo na 2 weken...)
Alsook instelling voor volgend seizoen, zie hieronder.
Kan je dit even laten controleren? + checken of voorbereidingsdagen aanstaan?
-
@killing-spread_nl
We hebben eerder deze week vanuit Gamebasics het bericht ontvangen dat dit (het ontbreken van een voorbereidingsfase na het verlengen van de competitie) inderdaad een bug is. Deze ligt op dit moment bij de ontwikkelaars van het spel.We kunnen het aantal voorbereidingsdagen in ieder geval handmatig aan laten passen als het voor de start van de competitie wordt gemeld. Als dit morgen het geval is dan kunnen we het voor je doorgeven.
Ik zie dat Baniyas staat ingesteld als team voor het volgende seizoen, dus vooralsnog staat alles goed!
-
@silvester-j_nl Dank je!
-
@silvester-j_nl Kun je de voorbereidingsdagen activeren? Blijkbaar weer geen.
-
@killing-spread_nl
Ik heb het doorgegeven! -
@killing-spread_nl
De voorbereidingsfase van je competitie is inmiddels aangepast naar 4 dagen -
@silvester-j_nl Thx! Topper!
-
@killing-spread_nl
Geen probleem, graag gedaan!Zolang de bug nog in het spel zit, zal ik dit topic nog open laten staan. Mocht er in de tussentijd weer een probleem optreden met instellingen/voorbereidingsdagen dan kun je het gerust hier doorgeven, zodat wij even voor je kunnen checken of alles goed staat en eventueel iets aan laten passen.
-
@Silvester-J_NL Nieuwe competitie zelfde probleem. Weer geen voorbereidingsdagen in de nieuwe comp in canada. Kan dit aangepast worden?
-
@killing-spread_nl
Ik heb het opnieuw voor je doorgegeven. -
@killing-spread_nl
Je voorbereidingsfase is inmiddels aangepast naar 4 dagen. -
Thx @Silvester-J_NL
-
@Silvester-J_NL Kun je nogmaals vragen om de voorbereidingsdagen naar 4 te zetten?
-
@killing-spread_nl
Zojuist doorgegeven!