Verschil wedstrijdverslag tussen website en OSM app
-
Ik heb zojuist dezelfde wedstrijdsamenvatting op mijn desktop gekeken en daarna op mijn telefoon in de app. Ik vermoedde al dat ik in de app meer zag dan op de website en dit blijkt te kloppen. Op de website zie ik niet wanneer een doelpunt uit een corner komt en de app gaf mij een aanwijzing dat ik niet de beste aanvoerder geselecteerd had en ook deze aanwijzing krijg ik op de website niet (pagina MatchExperience).
Kan GB dit aanpassen, zodat website gebruikers en app gebruikers hetzelfde wedstrijdverslag krijgen? Dus geen voordeel voor een andere device zoals aanwijzingen over doelpunten uit corners/vrije trappen en de opmerking over de verkeerde aanvoerder.
(dit mag ook in tekstuele vorm onder het wedstrijdverslag of eventueel in de samenvatting op de MatchExperience pagina als het grafisch niet lukt op de website)
-
Hoi,
Het is inderdaad jammer dat Match Experience op de webversie niet helemaal hetzelfde is als die op de app. Maar zoals we al wel vaker hebben aangegeven, heeft de webversie heel weinig prioriteit en is de kans dat hier aanpassingen aan gemaakt worden dus heel erg klein. Ik zal het verzoek indienen om dit gelijk te trekken, maar ik verwacht niet dat dit gehonoreerd zal worden.