benadeeld door inactieve managers op de transfermarkt
-
Waar ik een beetje van baal, is dat ik als manager momenteel de dupe ben van het feit dat er nauwelijks managers actief zijn op de transfermarkt, terwijl ik net ben begonnen in een nieuwe competitie met een laag gerankte club.
Wat ik heb begrepen uit berichten in het verleden, werkt het zo dat je als manager meer kans maakt om spelers te verkopen als er meer spelers van verschillende clubs/managers te koop staan.
Dit is nu dus niet het geval, en ik ervaar veel moeite om spelers te verkopen, ongeacht de prijs waarvoor ik ze te koop zet.
Kan hier misschien iets permanent aan veranderd worden?
Bedoel, het lijkt me niet de bedoeling dat het spel voor enkele managers verziekt wordt omdat de rest van de managers niet actief zijn op de transfermarkt.Ik hoor graag van jullie.
Groeten
-
@jkwadraat_nl
Hoi,@jkwadraat_nl said in benadeeld door inactieve managers op de transfermarkt:
Wat ik heb begrepen uit berichten in het verleden, werkt het zo dat je als manager meer kans maakt om spelers te verkopen als er meer spelers van verschillende clubs/managers te koop staan.
Ik weet niet waar je dit hebt gelezen, maar dit is een fabeltje. De kansberekening die voor verkopen wordt toegepast is in principe voor alle competities gelijk. De enige uitzondering is de Winners Cup. In absolute aantallen zullen er meer spelers verkocht worden in competities met veel managers, omdat het aanbod ook groter is. Echter staat dit los van de verkoopkansen per competitie.
In competities met veel inactieve managers en computerteams zou je juist een voordeel moeten hebben, omdat deze tegenstanders geen spelers op de transferlijst zetten en je hierdoor sneller op hen kunt uitlopen ten opzichte van actieve managers die non-stop spelers op de transferlijst zetten.
-
@jkwadraat_nl Hier heb ik ook last van zoo, ik zet 4 op de markt en 1 en soms 0 en heel soms 2 wordt verkocht, dan heb je maar 6 tot 10 verkocht per dag, voorheen had je zeker 20+ verkocht per dag.
@Silvester-J_NL en dit niet een paar keer maar gewoon bijna elke worker, hoe dan?
-
@yassin-mansousri_nl said in benadeeld door inactieve managers op de transfermarkt:
@jkwadraat_nl Hier heb ik ook last van zoo, ik zet 4 op de markt en 1 en soms 0 en heel soms 2 wordt verkocht, dan heb je maar 6 tot 10 verkocht per dag, voorheen had je zeker 20+ verkocht per dag.
@Silvester-J_NL en dit niet een paar keer maar gewoon bijna elke worker, hoe dan?
?
Is echt irritant dit steeds maar krijgen, niet eens 1x op een dag meer dan 2(en heb vaker 1 dan 2 verkocht). -
Er is niets mis met de transferengine. De ene keer verkoop je wat meer dan de andere keer.
-
Aangezien dit mij verder wel duidelijk lijkt en er ook geen reactie van de topicopener is gekomen, sluit ik bij deze dit topic.