Transferworkers lijken wéér niet goed te werken.
-
Zie titel. Spreekt voor zich. Er staan zat spelers op de transferlijst van meerdere managers. Prijzen varieren van heel hoog naar laag en normaal, dus daar ligt het niet aan. Er worden nauwelijks spelers verkocht, en de competities zijn nog maar nauwelijks van start gegaan. Weer problemen met de workers? Sinds de aanpassing van de transfer tijden lijkt dit al een probleem te zijn. Ook valt mij op dat na zo'n event als laatst met de transfer madness, vaak de dagen erop gewoon geen één of een handjevol mensen word verkocht. Alsof de dagen na zo'n event wordt gecompenseerd met de verkoop van spelers?
-
Hoi,
Het is heel normaal dat er na een transfer madness-event veel minder spelers verkocht worden. Dat is namelijk het effect dat zo'n event heeft op competities. Doordat de verkoopkans hoger is, worden er ook veel meer spelers verkocht. In een actieve competitie betekent dit dat er dus veel verkocht en aangekocht wordt, wat er weer voor zorgt dat al die teams hele goede spelers en dus dure spelers hebben. Na het event ligt de verkoopkans weer op het normale niveau. Probeer je dan die dure spelers te verkopen, dan gaat dat dus een stuk lastiger.
Of de worker langs is geweest kan je zelf checken door naar de transferwaarde te kijken van de spelers die op de transferlijst worden gezet door de engine. Dalen die spelers in waarde dan is de engine gewoon langs geweest. Dat wil dan niet zeggen dat de engine ook elke worker tal van spelers opkoopt.
-
@fc-eddie_nl said in Transferworkers lijken wéér niet goed te werken.:
Of de worker langs is geweest kan je zelf checken door naar de transferwaarde te kijken van de spelers die op de transferlijst worden gezet door de engine. Dalen die spelers in waarde dan is de engine gewoon langs geweest. Dat wil dan niet zeggen dat de engine ook elke worker tal van spelers opkoopt.
Kan je dit uitleggen? hoe kan je zien of de transferwaarde gedaald is
-
@moyako030_nl said in Transferworkers lijken wéér niet goed te werken.:
@fc-eddie_nl said in Transferworkers lijken wéér niet goed te werken.:
Kan je dit uitleggen? hoe kan je zien of de transferwaarde gedaald is
Elke keer dat de transferengine langskomt daalt de transferwaarde van deze spelers een klein beetje. Vanaf 03:00 uur komt er elke twee uur een zogenaamde 'worker' langs. Als jij dus bijvoorbeeld om 09:00 uur de transferlijst checkt en kijkt wat de prijs voor deze spelers zijn en dit vervolgens om bijvoorbeeld 15:00 uur nog een keer doet, dan zou de prijs van die spelers dus iets gedaald moeten zijn.
-
@jkwadraat_nl Is altijd na zo'n weekend-event dat de transfers begin van de week slecht gaan. Heb ik al mee leren leven ondertussen
Met men eerste slotje al een dag of 2 haast niets verkocht en die spelers zijn helemaal niet duur, max 15m fzo
-
@alfonzso_nl192 Ik heb het al vaker geschreven hier: volgens mij is er met de random transfer tijden nog iets veranderd, namelijk dat de verkoopkans iets verlaagd is. Ik weet niet of dit bewust is of niet, maar ik merk het echt dat mijn teams iets minder snel doorontwikkelen dan een paar maanden geleden toen de de random transfer tijden nog niet hadden.
-
Aangezien er verder geen reacties meer zijn gekomen en me dit toch vooral iets lijkt dat 'tussen de oren zit', zal ik dit topic hierbij sluiten.