Marquinhos scouten lukt niet
-
Het lukt me niet Marquinhos te scouten. Heb precies alle benodigde instellingen gedaan:
- Positie: verdediger
- Specifieke positie: cv
- Kwaliteit: 85+
- Leeftijd: 25-29
- Nationaliteit: Braziliaanse
- Competitie: Frankrijk
Ik heb het ook op verschillende andere manieren geprobeerd, bijvoorbeeld door de leeftijd of de competitie weg te laten. Het lukt niet.
Kan iemand mij helpen?
-
@afca-liciouz_nl said in Marquinhos scouten lukt niet:
Het lukt me niet Marquinhos te scouten. Heb precies alle benodigde instellingen gedaan:
- Positie: verdediger
- Specifieke positie: cv
- Kwaliteit: 85+
- Leeftijd: 25-29
- Nationaliteit: Braziliaanse
- Competitie: Frankrijk
Ik heb het ook op verschillende andere manieren geprobeerd, bijvoorbeeld door de leeftijd of de competitie weg te laten. Het lukt niet.
Kan iemand mij helpen?
Dan heeft waarschijnlijk een andere manager in je competitie Marquinhos al gekocht, of Marquinhos staat op de transferlijst.
In welke competitie probeer je hem te scouten?
-
Dank voor je antwoord, maar dit heb ik uiteraard al gecheckt. Niemand in mijn competitie heeft Marquinhos in zijn team en ik heb het ook meerdere keren verspreid over gisteren geprobeerd ( kan dus ook niet zo zijn dan iemand anders in de competitie hem toen ook aan scouten was op dezelfde momenten )
Ik scout hem vanuit Brazilie. Wat raar is, is dat ik Neymar bijvoorbeeld wel kan scouten.
-
Hoi,
Zou je een tweetal fullscreen screenshots willen posten? (url en datum/tijd dienen zichtbaar te zijn). Eentje van je scoutinstellingen en de tweede van het scoutresultaat. Dan kunnen we dit doorgeven aan Gamebasics.
-
@fc-eddie_nl
Zeker, zie hier.
Zoals aangegeven heb ik ook gecheckt of Marquinhos niet in een van de andere teams in mijn competitie als is gekocht, dit is niet het geval.
Ook staat hij niet op de transferlijst. -
Dank je voor de screenshots. Ik heb hier een melding van gemaakt. Ik vermoed dat je even geduld moet hebben voor een reactie vanuit Gamebasics, want het is nu weekend.
-
@fc-eddie_nl
Dank voor je moeite. Wacht geduldig af. -
De reden dat het niet lukt om Marquinhos te scouten komt omdat er in Brazilië ook een Marquinhos speelt en wel bij Sport. Deze twee hebben helaas dezelfde naam en met het huidige systeem is het niet mogelijk dat twee spelers met dezelfde naam in dezelfde competitie spelen.
Vaak worden er dan wat kleine aanpassingen gemaakt aan de naam van een van de spelers, maar dat is in dit geval niet gedaan helaas. Je zal dus op zoek moeten gaan naar andere verdedigers.