Wat luister je momenteel?
-
@pondboy_nl said in Wat luister je momenteel?:
THE ROLLING STONES
ANYBODY SEEN MY BABY
Op Arrow Classic Rock
Topzender alleen veel te veel ingekort.
Laatst hoorde ik in iets meer dan een half uur de ingekorte versie van Child In Time, Layla en Oh Well nou daar word je toch helemaal doodziek van. -
en gister zaten ze weer te knippen in AC/DC - Whole Lotta Rosie alle gitaarstukjes weg verdomde irritant. En No More Tears van Ozzy Osbourne was op tien plekken ingekort. Fucking irritant fuck single versies en radio edits. Draai een nummer helemaal of draai hem gewoon helemaal niet maar ga er niet in lopen knippen want dat vind ik zo debiel.
-
-
Run The Jewels: Oh Mama
-
-
Een passage van de serie "Dark": seizoen 1, episode 5, aan het eind rond minuut 34' wanneer een karakter gearresteerd wordt door de politie en een paar links worden gemaakt (voor de context), dan neemt deze muziek een absoluut fe-no-me-nle omvang.......
-
@dammy111_nl said in Wat luister je momenteel?:
Een passage van de serie "Dark": seizoen 1, episode 5, aan het eind rond minuut 34' wanneer een karakter gearresteerd wordt door de politie en een paar links worden gemaakt (voor de context), dan neemt deze muziek een absoluut fe-no-me-nle omvang.......
Kan nooit zo fenomenaal zijn als Deep Purple - Child In Time.
-
begint door te slaan
-
Lange solo.
Nu op de radio A kind of Magic van Queen.
-
even wat oude dance meuk.
-
-
Lekker weer voor some Pussy
-
-
Ik luister momenteel naar Derwort en gehoorzaam. omdat we met de hele community geen inspraak hebben.
als ze maar geld verdienen. -
-
nieuwe commercial van KFC
-
-
Nightwish - Élan (OFFICIAL VIDEO)
-