Aanslagen, terreur & extremisme
-
@Kagchelland_NL
Kan geen kwaad als je weet waar de uitgangen zijn enz toch -
@timeenennaam_NL True, doe ik ook XD
-
@Kagchelland_NL
Terwijl jij wel de mogelijkheid hebt 20 mensen af te schermen -
Operation 'get behind the fatty'
-
@timeenennaam_NL Ik ook, zo'n wirwar van mensen. Kan zomaar iets gebeuren. Maar goed, ik verwacht het nogmaals gewoon een keer plotseling bij een groot evenement. Zou zomaar ook de 4 mei herdenking kunnen zijn bijvoorbeeld. Ik hoop natuurlijk dat het nooit gebeurd...
-
Paar weken geleden had ik dat ook. Liep ik iets van 17:00 over Utrecht CS heen, als het zo lekker druk is. Ik was niet bang ofzo, maar ik voelde me wat ongemakkelijk.
Dan heb je ook nog die smerige trolls daar daar die het alarm af laten gaan als oefening. Gelukkig was dat pas rond 23:30 dus ik had eigenlijk gelijk al door dat het geen terroristen waren, hoewel ik wel voor een split second even schrok
-
Ach, al sinds 9/11 roepen we dat het echt wel binnenkort in Nederland gaat gebeuren want het komt steeds dichterbij!1 Religieus terrorisme heeft de afgelopen 25 jaar tot 1 dode geleid in Nederland? Van Gogh, verder kom ik niet. Wel duizenden doden door verkeersongelukken en whatnot
-
Ik heb me nog nooit onveilig gevoeld op Utrecht Centraal eerder juist warm/fijn met zoveel mooie vrouwen daar altijd
-
"De Tunesiër die volgens de Duitse autoriteiten hoogstwaarschijnlijk de aanslag op een kerstmarkt in Berlijn pleegde, is in de nacht na de terreurdaad gefilmd in het stadsdeel Moabit. Anis Amri stond om 03:49 uur voor de deur van een moskee die bij de veiligheidsdiensten bekendstaat als ontmoetingsplaats voor extremisten"
'bekendstaat als ontmoetingsplaats voor extremisten'
Ehhh Duitsland?
-
Hij is dood. Bizar dat die toch in Milaan is geraakt...
http://nos.nl/artikel/2149820-berlijn-verdachte-anis-amri-doodgeschoten-in-italie.html
-
Gezien de tijd dat het duurde voordat ze doorhadden dat degene die ze hadden de verkeerde was en dat deze gozer wel de dader was moet je denk ik blij zijn dat ie niet veel meer schade heeft aangericht dan een agent in zen schouder schieten omdat ie toevallig tegen de lamp loopt in Italie.
-
@spectraaaaa_NL
Bekend staat waar? Bij de buren? De politie? -
@Sam-08_NL Dat voelde we idd wel aankomen, beveiliging is niet simpel tegenwoordig omdat ze telkens met nieuwe zaken/ideeën op de proppen komen.
-
@Geert-van-h._NL
Beveiliging tegen een truck is niet moeilijk te bedenken.
-
@Sam-08_NL Wat een onzin man.
-
Zware betonblokken zorgen ervoor dat de zware klap deels opgevangen wordt, waardoor je een pak minder schade zal hebben...
-
@timeenennaam_NL
'Bij de veiligheidsdiensten' -
@Sam-08_NL
En wie gaat bij elk evenement betonblokken plaatsen en weer weghalen? En waar wel? En waar niet? Voor elke kerk, station en school/uni bijvoorbeeld ook? -
@timeenennaam_NL said in Aanslagen, terreur & extremisme:
@Sam-08_NL
En wie gaat bij elk evenement betonblokken plaatsen en weer weghalen? En waar wel? En waar niet? Voor elke kerk, station en school/uni bijvoorbeeld ook?dit dus.