Aanslagen, terreur & extremisme
-
@Sam-08_NL omdat je dan alles preventief kunt aanpakken.
-
@Sam-08_NL
Ja en vergelijk dat aantal eens met het aantal massa schietpartijen -
@Sam-08_NL daar gaat het ook niet om..
-
@Sam-08_NL
Alsof een terrorist in een vrachtwagen bij een paar betonblokken denkt 'njah mjah FFS dan pak ik nog maar een döner om de hoek en ga in mn AZC vroeg onder de wol ipv een aanslag te plegen, soit.'Nee, dan wordt er wel op een andere manier, bijvoorbeeld een bomaanslag, een aanslag gepleegd. Kunnen de hulpdiensten ook nog eens niet naar de plek des onheils omdat iemand zo graag preventieve rotsblokken wilde...
-
@timeenennaam_NL
of een massale verdrukking omdat mensen niet meer wegkunnen... -
Zullen we nu ook maar betonblokken voor clubs zetten? Zodat eventuele wapendragers er niet naar binnen kunnen.
-
Dat er geen betonblokken voor die bus stonden
http://nos.nl/artikel/2152009-vier-doden-bij-mogelijke-aanslag-met-vrachtwagen-jeruzalem.html
-
hello, does anyone know how I can lead the crew on Level 3?
-
@fcsb198326_NL Nee. Pleur eens een eind op.
-
Even serieus mensen, luister even het nummer Ismo - Media
-
Lol Ismo, ben je 12 ofzo?
-
Zo te zien aan je managersnaam ben jij niet ouder dan 12, sommige mensen hebben niet door dat zulke mensen tegenwoordig de waarheid spreken en geven zulke muziek geen kans.
-
ik haat die fucking joden ook veel meer dan de nazi's #waarheid
-
@DominicM_NL Werk je toevallig bij Powned?
-
@Patje1AFCA_NL Goeie comeback, maar ik heb mijn account inderdaad nu ruim 10 jaar terug aangemaakt toen ik 12 jaar was ja
-
heyheyhey... laat Henk de Haan 'ns fftjes met rust ja ;)!
-
volgens mij heb ik patje weleens vaker uitgelachen maar ik weet niet meer waarom, wie kan helpen
-
@Patje1AFCA_NL Stoer.
-
@Patje1AFCA_NL
Gedaan en nu wil ik dood.