Aanslagen, terreur & extremisme
-
@timeenennaam_nl said in Aanslagen, terreur & extremisme:
Ik twijfel er eigenlijk een beetje aan of dit in Utrecht echt een terroristische daad is. Lijkt me meer een conflict in relationele sfeer. Maakt het niet minder erg, natuurlijk...
Ik betwijfel of je bij een persoonlijke vete 'allahu akbar' roept. En willekeurige Nederlanders neerschiet terwijl een Marokkaan gespaard werd omdat hij riep dat hij Marokkaans was.
Maar goed, laat ons de bevoegde instanties hun werk doen, ookal verlies ik het vertrouwen daarin met de dag. -
De man is aangehouden. Houzee!
-
Mochten de geruchten kloppen dat deze man in het verleden contact had met IS, in 2013 werd veroordeeld voor poging tot doodslag en recent werd aangeklaagd voor verkrachting... Dit is de schuld van de bevoegde instanties. Van zodra hij 1 kleine veroordeling heeft moet je dit soort mensen terugsturen naar land van herkomst en zijn land verplicht maken om hem terug te nemen. Lijkt me toch logisch!? Wie in dit geval dus naar Nederland komt moet zich maar gedragen. Wie dat niet kan, onmiddelijk terugsturen! Misschien mag ik dit niet te luid roepen want dan ben ik een racist...
-
Gewoon nog veel te veel onduidelijkheden.
-
En nu?
-
Doofpot affaire..
-
En nu weer SriLanka als wraakactie op Nieuw-Zeeland..
Daar wilde ik op korte termijn ook nog een keer naartoe, ik laat het land nu maar voorlopig links liggen..
-
@l-r-van-kessel_nl hoe erg kunnen mensen nou zijn.
En nu weer SriLanka als wraakactie op Nieuw-Zeeland..
Mensen sporen gewoon niet, heel erg hoe dit leven in elkaar zit. Een wereld met vrede is helaas maar een droom...
-
@l-r-van-kessel_nl Kleine kans dat het weer gebeurt in hetzelfde land...
-
@kagchelland_nl inderdaad, beveiliging zal wel enorm worden opgeschroefd nu.
-
Er Nieuw Zeeland is makkelijk wapens te krijgen, moeten ze echt gaan verbieden
-
In Nederland ook
-
@yassin-mansousri_nl said in Aanslagen, terreur & extremisme:
Er Nieuw Zeeland is makkelijk wapens te krijgen, moeten ze echt gaan verbieden
Is al gebeurd, assault rifles dan
-
En toen was het weer raak in Lyon..
-
@l-r-van-kessel_nl said in Aanslagen, terreur & extremisme:
En toen was het weer raak in Lyon..
Pfff
-
Altijd wat dezer dagen. Wereldvrede is en blijft een utopie jammer genoeg.