Competitie instellingen volgend seizoen
-
Beste managers,
Als ik bij Moderator tool de optie voor volgend seizoen selecteer en bevestig verdwijnd die nadat ik opnieuw ben ingelogd. League en club bevestigd maar niet zichtbaar?
Wordt die competitie alsnog gestart of is er een bug?Mvg
-
Hoi,
Om welk clubslot gaat dit? Graag ook een screenshot posten van de pop-up als je op moderator-tools klikt.
-
@fc-eddie_nl Slot 1,3 en 4 had al eerder
Competities Gestart maar die waren weg.m( voor volgend seizoen)Had ik nog een keer vastgezet en alleen bij slot 2 heeft die Gibraltar gepakt.
1 , 3,4 staat niks ik zie dat niks is ingesteld
Het ziet eruit alsof je nog niks hebt ingesteld league club en dan zijn die vakken leeg.Ik weet niet hoe je een screenshot hier erin zet.
Voor volgend seizoen competitie instelling -
Wanneer je een nieuw bericht wilt posten, dan zie je boven het tekstvlak een aantal icoontjes staan. Met de meest rechtse kan je een screenshot direct uploaden op het forum. Een andere mogelijkheid is om een uploadsite, zoals bijvoorbeeld Lightshot (https://prnt.sc/), te gebruiken en dan de link kopiëren en in het tekstvlak plakken.
-
@fc-eddie_nl 
Je ziet geen club league staan terwijl ik op alle slots iets bevestigd had. Alleen slot 2 heeft die gepakt. Zo ontstaat verwarring ik had ingesteld op alle slots volgend seizoen.
-
Het ziet er naar uit dat het uploaden van je afbeelding mislukt is. Waarschijnlijk is je afbeelding te 'groot' qua MB's. Je zal hem dan kleiner moeten maken. Hiervoor kan je een website als https://tinyjpg.com/ gebruiken. Of je kan de afbeelding uploaden via een externe uploadsite.
-
Zo terwijl ik alles al had ingesteld. Het verdwijnt zeg maar. Als ik bijvoorbeed de
App sluit en opnieuw erin ga. Alleen op slot 2 heeft die hem opgeslagen. -
Dank je voor de screenshot. Zo te zien betreft dit de app. Zijn je gekozen teams voor het volgende seizoen wel zichtbaar als je dit via de webversie checkt?
-
@fc-eddie_nl Nee ook niet Eddie daarom brengt het verwarring want ik had ingesteld en dan stel ik stel nog een keer dan lukt het niet. Terwijl ik wel heb gedaan. miss hebben andere dat ook vandaar dat ik het vroeg.
-
Oké thanks. Dit zijn de laatste twee vragen en dan kan ik er een melding van maken:
- Welke competitie en welke club had je ingesteld op die drie clublsots? (als je dit nog weet)
- Graag nog de volgende info doorgeven (deze zijn benodigd voor de ontwikkelaars):
- Merk + type telefoon
- Versie besturingssysteem
- Versie van de OSM app
-
Ik had slot 1 INDIa mumbAy city
Slot 2 Gibraltar Europa FC
Slot 3 Kosovo Prishtin
Slot 4 Andorro Inter Club iets met interAls ik het me goed herinner die clubs waren het zoiezo en die landen alleen slots weet ik niet meer precies
Iphone 7
Ios 14.5.1
Osm versie 4.8.6 -
Dank je voor de gegevens. Ik heb er inmiddels al een melding van gemaakt. Het is nu even afwachten op een reactie van Gamebasics.
-
@fc-eddie_nl Top eddie dankje wel het is niet zichtbaar de club en competitie maar hij gaat wel automatisch door naar volgend seizoen.
-
Dat is in ieder geval goed nieuws. Gamebasics kan ook niets vinden wat dit zou kunnen veroorzaken. Had je misschien connectiviteitsproblemen toen je de instellingen maakte voor het nieuwe seizoen?
-
@fc-eddie_nl Ik heb geen idee eddie hij start wel competitie maar je ziet het niet staan. Dat veroorzaakt verwarring. Alsnog bedankt voor je moeite echt waardeer het dat je me altijd helpt met de vragen. Topgozer gr
-
Hoi,
Alles lijkt te duiden op een foutje bij de lokale data in jouw app. Deze kan veroorzaakt worden door een verouderde versie van de iOS app. Heb je toevallig de app geüpdatet nádat je de instellingen voor het volgend seizoen had gemaakt?
Mocht de moderator-tools nog steeds niets aangeven, dan kan je de onderstaande stappen proberen:
- sluit de app geforceerd af
- ga naar de instellingen van je telefoon en vervolgens naar de instellingen van de OSM app. Wijzig vervolgens het platform van OSM NL naar OSM World
- start de app weer op en sluit deze vervolgens weer geforceerd af
- wijzig nu dan het platform weer van OSM World naar OSM NL
- start de app weer opnieuw op
Zou je willen laten weten of het probleem na bovenstaande stappen is verholpen?
-
Geen reactie verder, dus dit topic zal ik bij deze sluiten.