Kan Winners Cup niet verlaten
-
Ik ben vandaag met Tottenham Hotspur uitgeschakeld na de groepsfase van de Winners Cup. Ik zie echter op de Home pagina geen knop waarmee ik het toernooi kan verlaten. Ik zie hier nu "Rustdag" staan, maar ik ben als 4e in de groep wel degelijk uitgeschakeld. Een paar andere managers hebben de Winners Cup wel kunnen verlaten.
Wanneer ik https://www.onlinesoccermanager.nl/Board open dan kan ik ook daar geen ontslag nemen, want ik word meteen teruggeleid naar de Home pagina waar dus Rustdag staat.
Kan de staff ervoor zorgen dat ik mijn Tottenham slot weer vrijkomt?
-
Hoi,
Indien dit nog steeds een probleem is, dan zou je kunnen proberen om de cookies en cache van de browser te verwijderen. Als het daarna nog steeds niet lukt, dan zien we graag een screenshot van je homepage tegemoet.
-
@fc-eddie_nl Cookies en cache verwijderen heeft het probleem niet opgelost, hierbij een screenshot:
-
Zo te zien is het toch gelukt om de Winners Cup te verlaten.
-
@fc-eddie_nl Volgens mij is het toch een bug in de website (met 2 verschillende browsers lukte het niet). Uiteindelijk heb ik toch nog eens de Android app opgestart, maar die gebruik ik eigenlijk niet meer.
-
Er zijn verder geen andere meldingen binnengekomen, dus voor nu ga ik er even vanuit dat dit een tijdelijke glitch was. Mocht het nogmaals gebeuren dan mag je er weer een melding van maken en dan zullen we het doorgeven aan Gamebasics.