Special Event: Friends of Wooper
-
@afca6706_nl Loting komt dadelijk online en de start zal (vanwege de weekend events) uitgesteld worden naar Maandag 27 september
Iedereen zal een pm ontvangen met zijn league, team en start@maricja_nl
Hoe laat worden de uitnodigingen verstuurd ongeveer? / Ik heb ook een pm op OSM gestuurd met mijn nummer voor de groeps app -
@maricja_nl
Hoe laat worden de uitnodigingen verstuurd ongeveer? / Ik heb ook een pm op OSM gestuurd met mijn nummer voor de groeps app@kefvin-b_nl Tussen 21.30 en 22.30 als het goed is
-
@kefvin-b_nl Tussen 21.30 en 22.30 als het goed is
@afca6706_nl oke thanks
-
@afca6706_nl oke thanks
@maricja_NL
Wie maakt er poule B aan? -
@maricja_NL
Wie maakt er poule B aan?@gizmo69_nl Is geregeld
-
Zou het bijna vergeten, maar hierbij de settings voor het aanmaken van de leagues
@Vundezz_NL @AFCA6706_NL @Alain-Bendeler_NL @wooper_NL
-
Poule E wordt rond 21.40 aangemaakt.
-
Hi allen!
Na jaren trouwe dienst aan de Nederlandse OSM Community, heeft Wooper (Mathieu) een tijdje terug aangegeven om te stoppen met OSM en zich te gaan focussen op zijn privรฉleven. Ooit zat deze dag er aan te komen helaas. Niemand blijft voor eeuwig
Hij heeft veel gedaan voor ons allen en heeft zich altijd open gesteld tegenover iedereen die behoefte had om met iemand te praten. Mathieu was daar ook een prima persoon voor. Hij leeft mee met iedereen en wrong zich door allerlei bochten om het iedereen naar zijn/haar zin te maken
We gaan natuurlijk niet zomaar "houdoe en bedankt" zeggen tegen wellicht de leukste Stafferd die wij de afgelopen jaren hebben mogen leren kennen op OSM.
Speciaal voor hem, komt er een afscheidsevent: Friends of Wooper
Hieronder volgen de details:OPZET
- Afhankelijk van het aantal deelnemers zal er gespeeld worden in 2 of 3 rondes;
- Maximaal 60 deelnemers (Mocht de animo zodanig groot zijn, dan kan dit aantal herzien worden);
- Kleine competities (10 en 12 teams);
- Transfers staan aan;
- Oefenwedstrijden zijn toegestaan
- Besloten trainingen, Timers, BC compensatie en Trainingskampen zijn verboden;
- Geen bekertoernooi;
- Geen onderlinge transfers;
- Voorbereiding staat aan.
En uiteraard zijn verder de OSM regels van toepassing
RONDE 1
Op basis van 60 deelnemers, worden er 5 leagues gemaakt van 12 teams. Hiervan gaan de beste 4 van iedere league door naar de volgende ronde.RONDE 2
Ronde 2 zal dan 20 deelnemers bevatten. Deze 20 deelnemers zullen worden verdeeld over 2 leagues van 10, waarna de beste 5 managers uit iedere league doorgaan naar de finaleronde.FINALE
De finale zal gespeeld worden in een league van 10 teams.Note: Opzet kan worden herzien op basis van de hoeveelheid inschrijvingen
START
Deadline inschrijving: Maandag 20 september, 23.59 uur
Loting: Woensdag 22 september
Start: Donderdag 23 september tussen 21.30 en 22.30@maricja_nl said in Special Event: Friends of Wooper:
OPZET
- Afhankelijk van het aantal deelnemers zal er gespeeld worden in 2 of 3 rondes;
- Maximaal 60 deelnemers (Mocht de animo zodanig groot zijn, dan kan dit aantal herzien worden);
- Kleine competities (10 en 12 teams);
- Transfers staan aan;
- Oefenwedstrijden zijn toegestaan;
- Besloten trainingen, Timers, BC compensatie en Trainingskampen zijn verboden;
- Geen bekertoernooi;
- Geen onderlinge transfers;
- Voorbereiding staat aan.
En uiteraard zijn verder de OSM regels van toepassing
-
Om het geheugen even op te frissen, hier nogmaals de regels van het event, maar laten we er vooral een leuk event van maken ter ere van onze favo manager @wooper_NL
-
Om het geheugen even op te frissen, hier nogmaals de regels van het event, maar laten we er vooral een leuk event van maken ter ere van onze favo manager @wooper_NL
@maricja_nl dat gaat zeker goed komen :), ik heb er zin in in ieder geval! Wanneer word de whats app groep ongeveer aangemaakt? Na dat de competitie's aangemaakt zijn?
-
@maricja_nl dat gaat zeker goed komen :), ik heb er zin in in ieder geval! Wanneer word de whats app groep ongeveer aangemaakt? Na dat de competitie's aangemaakt zijn?
@kefvin-b_nl Yess, is wel de bedoeling
-
Poule E wordt rond 21.40 aangemaakt.
@vundezz_nl Uitnodigingen verstuurd Poule E
-
@vundezz_nl Uitnodigingen verstuurd Poule E
@vundezz_nl Poule C ook
-
@kefvin-b_nl Yess, is wel de bedoeling
@maricja_nl oke top
wacht ik rustig af
-
Invites Poule A zijn eruit
-
Invites poule B zijn er ook uit
-
Invites poule B zijn er ook uit
@maricja_nl Groep F ook.
-
Succes allen! En laten we er een leuk en gedenkwaardig event van maken voor onze Wooper
-
Succes allen! En laten we er een leuk en gedenkwaardig event van maken voor onze Wooper
@maricja_nl Succes allen!
-
@maricja_nl Succes allen!
@afca6706_nl succes!