Kan geen duel joinen!!!!
-
Hallo Wat ik nie begrijp is waarom ik en meer managers al 2 dagen geen duel kunne joinen. Begin die bugs met dit spel spuugzat te worden. Wel om de week evenementen die al je bosscoins opeten. Maar een beetje zorge dat het spel normaal bestuurbaar is is ver te zoeken. Zelfs als je duels wint zie je vaak duel verloren!! Wat nie echt motiverend is . En leg dat de managers maar uit in een crew . Daarna het aanbod op de tl de laatste tijd is om te huilen . Allemaal spelers waar je geen bal aan hebt. Nou is mijn vraag: Worden deze dingen nou is heel snel opgelost? Of gaat osm zo heel langzaam gewoon een irritant spel worden. Begrijp best dat je geld wil verdienen. Maar dan zal je eerst is moeten zorgen dat je spel normaal werkt. Een bug is nie erg. Maar in dit spel zitte zoveel bugs. Maar wel me bcs opeten in een raptempo. Dus kappe voorlopig met die madness . Is eerst normaal je bugs in je spel fixe. Heel irritant dit!!!!!!! Soms verlies je ook op rare manieren gekke uitslagen tegen beginnelingen. Ook bugs toevalllig??? Manman
-
Hoi,
Ik begrijp dat bugs vervelend zijn, maar in een spel dat continue doorontwikkeld wordt, is dit nou eenmaal onvermijdelijk. Uiteraard proberen de ontwikkelaars bugs zo snel mogelijk op te lossen, maar dat is ook niet altijd mogelijk.
Deze specifieke bug komt alleen voor op de Android app en kan omzeilt worden door het duel via de (mobiele) browser te joinen.
-
@fc-eddie_nl Ok ik begrijp dat ze het proberen op te lossen. Maar ik kan nu nogsteeds niet in het duel. De managers zitte al 2 dagen te wachten nu. Maar wat ik nie begrijp is dat sommige managers met android er wel gewoon al inzitte. Plus waarom nogsteeds berichten dat duels verloren worden terwijl je duidelijk het duel wint. Dat zijn bugs die al een hele tijd aan de gang zijn en dat mensen het druk hebben begrijp ik. Maar dit soort bugs zijn echt heel vervelend en niet echt motiverend. En wat ik al eerder zei ook over af en toe vreemde uitslagen. Snap best dat een manager wel is ze dag nie kan hebben gebeurd ook in het echt. Maar je kan mij nie vertellen dat mn tactiek waar ik tijden mee bezig ben en waar ik op een aardig niveau heb gepresteerd die tegen een beginnende manager niet werken?? Maar tegen een ervaren manager wel?? Hoop dat dit nog wel een tactisch spel is zo als het vroeger was. En niet degene die de dikste bosscoins pakketen koopt maar wint! Snap dat dit leuke managers zijn voor GB. Maar voor een manager die al jaren bezig is is het niet echt motiverend. Zie dat ook als een soort matchfixing en zo is het ook gewoon. Hoop dat deze dingen snel opgelost worden nu. Want het spel word er allemaal nie beter op. En nogmaals osm is een leuk spel maar zorg dat het ook leuk blijft. Echt veel teveel bugs voor zon spel.
-
Mensen die via de Android app spelen zijn dan dat duel ingesprongen via de webversie.
Dus omdat je een keer hebt verloren van een manager die net begonnen is, is er meteen iets fout aan OSM, of heeft deze geld gespendeerd om dat elftal bij elkaar te krijgen? Dat laatste zou natuurlijk kunnen, maar misschien heeft die manager gewoon een uitstekende tactiek neergezet en had je daardoor verloren.
-
Aangezien de omweg om een duel te joinen verder wel duidelijk is en er aan die bug gewerkt wordt, sluit ik bij deze dit topic.