Duel competities aanpassen ?
-
Goedemorgen,
Laat ik het netjes houden met mijn woorden. Maar kunnen jullie misschien wat aan die duel competities doen? Iedere keer verschrikkelijke competities , nu weer Indonesië en net was het China ..
waarom wil game basics zoveel verdienen door die rottige kut coins? Kunnen toch ook keer normale competities spelen wat geen kapitaal aan coins kost.. spel plezier wordt steeds minder zo.. Ben beetje zat van die zaad competities -
Er wordt om de 2 weken een ander land gekozen. En ja, de ene is leuker dan de ander, maar dat is is voor iedereen anders.
Volgens mij hebben we onlangs ook in oktober nog in Italië gespeeld
Competities die jij niet leuk vindt, kunnen anderen miss wel leuk vinden. En competities die jij leuk vindt, hoeven anderen niet leuk te vinden. Met miljoenen spelers over de wereld, is het ook lastig om iedereen tegelijkertijd te pleasen.
Volgende competitie is miss weer een leuke in jouw categorieOngeacht of je het ergens eens of niet mee eens bent, normaal communiceren kan altijd. Is ook totaal niet nodig om grof te worden
Voor de duels, is een apart topic om over te discussiëren -> Discussietopic Duels
Dan gooi ik hier een slotje op -