Hulp gevraagd
-
Beste,
Ik heb voor 10 euro boss coins gekocht. ze staan nog hoog ze waren ook in promo vandaag en toch kan ik niemand meer kopen. Ik had 1200 coins.. zie bijlages.
Ik ben nieuw in dit spel.
Mvg Rob
-
Hoi,
Allereerst, welkom op OSM en dit forum
Je kan wel een speler kopen, alleen zal je dit met de Bosscoins moeten doen. Je krijgt deze melding namelijk omdat je geen clubgeld hebt (deze staat op 0; het grijze dollartekentje). Dan kan je dus een speler kopen door het tekort aan clubgeld aan te vullen met Bosscoins (het gele icoontje met een blauw 'hoefijzer' erin.
Clubgeld en Bosscoins zijn twee verschillende dingen. Clubgeld is de in-game valuta van OSM en verdien je onder andere door spelers te verkopen en via de sponsoring. Met voldoende clubgeld kun je de gewenste spelers kopen zonder dat je dit moet aanvullen met de Bosscoins. De Bosscoins zijn een premium betaalmiddel, waarmee je dus onder andere spelers kunt kopen indien je niet voldoende clubgeld hebt. Zolang je niet voldoende clubgeld hebt, zal je een speler kopen met de Bosscoins. Vandaar ook dat je aantal Bosscoins van 1200 is geslonken naar 708.
Hopelijk is het zo wat duidelijker?
-
Geen reactie verder en topicopener heeft al een aantal dagen niet meer ingelogd. Topic bij deze gesloten.
-