Winners cup achievement
-
Dit was het dan, ik geef het op. Het afgelopen jaar heb ik 12 pogingen gedaan om de winners cup te behalen, die verloren werden door of een team dat minder waard is of door een manager die veel minder ervaring heeft. De laatste keer verloor ik de finale van een manager met 55 wedstrijden op zijn palmares, dat wil zeggen zijn 1e competitie met aansluitend zijn 1e winners cup. En dat is niet de eerste keer dat ik verloor van een manager met zo weinig ervaring. Ook het verliezen van een team met duidelijk veel minder waarde is mij regelmatig overkomen. Afhankelijk van de waarde van de teams van mijn tegenstanders werk ik mijn team op tot een waarde tussen de 4 en 8 miljard, dus daar ligt het niet aan. In mijn ogen kloppen er gewoon een aantal dingen niet.
Naast de 12 mislukte pogingen zijn er welgeteld 2 pogingen wel gelukt, dit sterkte mij in de gedachte dat het toch mogelijk was, maar de laatste 6 mislukte pogingen vertellen mij iets anders.
Ik hou niet van gauw opgeven, maar na 12 van deze pogingen die niet goedkoop zijn vind ik het wel genoeg. Ik wens de andere managers veel sterkte. Mijn lol is er af.
MVG Johan Carpenters -
kaaskaaskaaskaaskaaskaas_NL Dutch Usersreplied to Johan Carpenters_NL on last edited by kaaskaaskaaskaaskaaskaas_NL
@johan-carpenters_nl geld uitgeven maakt je niet direct een goede speler.
er zit meer achter dan dat.
verder is 2 winsten uit 20 ruim boven het gemiddelde, dus doe je het best goed. -
@johan-carpenters_nl said in Winners cup achievement:
t afgelopen jaar heb ik 12 pogingen gedaan om de winners cup te behalen, die verloren werden door of een team dat minder waard is of door een manager die veel minder ervaring heeft. De laatste keer verloor ik de finale van een manager met 55 wedstrijden op zijn palmares, dat wil zeggen zijn 1e competitie met aansluitend zijn 1e winners cup. En dat is niet de eerste keer dat ik verloor van een manager met zo weinig ervaring. Ook het verliezen van een team met duidelijk veel minder waarde is mij regelmatig overkomen. Afhankelijk van de waarde van de teams van mijn tegenstanders werk ik mijn team op tot een waarde tussen de 4 en 8 miljard, dus daar ligt het niet aan. In mijn ogen kloppen er gewoon een aantal dingen niet.
Naast de 12 mislukte pogingen zijn er welgeteld 2 pogingen wel gelukt, dit sterkte mij in de gedachte dat het toch mogelijk was, maar de laatste 6 mislukte pogingen vertellen mij iets anders.
Ik hou niet van gauw opgeven, maar na 12 van deze pogingen die niet goedkoop zijn vind ik het wel genoeg. Ik wens de andere managers veel sterkte. Mijn lol is er af.
MVG Johan CarpentersAlles draait om tacktiek, daarom hebben City en PSG ook nooit de CL gewonnen
Zelf heb ik inmiddels 8 WC gespeeld, en 3/4x een finale verloren o.b.v. tacktiek.
en 2x ervoor van een team dat VEEL beter was.
Maar ook weer gewonnen van betere teams door een betere tacktiek.Als je er ook al 2 hebt gewonnen na 20 deelnames doe je het vrij goed. Gebruik je onvrede juist om nog beter te presteren i.p.v. lafjes op te geven als het even tegenzit.
Bouw aan een betere tacktiek.
-
Wel klagen, niet meer reageren vervolgens.
Topic closed.
-