Geen berichten meer op mijn (android) telefoon sinds de sneeuw?
-
Weet niet of dat toeval is, maar ik ontvang geen berichten meer op mijn telefoon bij bijvoorbeeld verkoop spelers of voorbereiding wedstrijd (geen enkel bericht meer).
Ik heb niets veranderd op mijn telefoon, dus kan het zijn dat er aan de kant van OSM iets niet helemaal goed staat?
Thanks,
Grammie
-
@grammie58_nl Hi!
Heel vervelend dat je geen meldingen meer krijgt. De melding en de sneeuw zijn verder wel gescheiden van elkaar, dus wellicht zit het probleem ergens anders.
Zou je de meldingen op de volgende 2 plekken willen checken:
-
In-game, bij het openen van de app, vind je links van je profielfoto, een tandwiel icoontje. Daar kan je de knop notificaties vinden. Dit zijn de meldingen die je een seintje geven dat je match eraan komt. Zorg ervoor dat deze aanstaat. (staat deze al aan, zet deze dan even uit en dan weer aan)
-
Op je telefoon, kan je bij instellingen -> applicaties, de app instellingen van OSM vinden. De optie meldingen is als het goed is, snel zichtbaar. Zorg ervoor dat deze aanstaat (staat deze al aan, zet deze dan even uit en daarna weer aan)
Daarna is het even aankijken of je dan wel de meldingen krijgt.
Ik hoor graag of het gelukt is
-
-
Hierop zou ik nog een aanvullende vraag willen stellen: speel je OSM op verschillende apparaten, bijvoorbeeld een tablet? Dit wil nog wel eens tot gevolg hebben dat je op het ene apparaat wel een melding krijgt, maar op het andere apparaat (je telefoon) juist weer niet.
-
Dag Grammie,
Zou u even via de instellingen kunnen kijken of uw notificaties nog aan staan?
Heeft u de laatste update van het spel geïnstalleerd?
-
Geen reactie verder, dus ik ga er vanuit dat de problemen zijn opgelost. Topic bij deze gesloten.
-
F FC Eddie_NL locked this topic on