OSM app opent niet meer
-
Goedemorgen,
Sinds de osm update (een paas dagen terug) opent mijn app op de telefoon niet meer. Ik speel nu verder op de laptop. Ideaal is dit niet. Is daar een oplossing voor.
Ik speel OSM op de iPhone.groeten, Herman Bosch
-
@zuuk-united_nl Goedemorgen!
Vervelend dat je bent getroffen door deze bug, hij is wel al bekend bij GB en ze zijn op zoek naar de oorzaak, zodat dit opgelost kan worden. Tot die tijd is spelen via de web versie het beste alternatief.
Ik hoop voor je dat het zo snel mogelijk is opgelost maar houd er rekening mee dat dit tot na het weekend kan gaan duren.
-
@meneer-speksnijder_nl Bedankt voor de snelle terugkoppeling.
Met dit weekendevent en het spelen van duels/winter cc en KL moet ik even een ander strategie vinden. Daar ik niet constant de laptop heb aan staan. -
@zuuk-united_nl Eventueel kan je nog op je telefoon via de webversie spelen, ook niet ideaal, maar kan je nog wel overal spelen.
-
@Zuuk-United_NL er is een update gereleased die het probleem verholpen zou moeten hebben. Zou je dit kunnen terugkoppelen?
-
@meneer-speksnijder_nl helaas na de telefoon uit te hebben gehad en de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd te hebben, doet hij het nog steeds niet.
Ik heb een ouder type iphone -
Hier hetzelfde probleem, na de update van paar weken geleden opent de app niet meer. Via de pc werkt het ook maar is natuurlijk minder fijn dan via de app. Is er al duidelijkheid of het uberhaubt kan worden opgelost?
-
@Jim-Ekström_NL @Zuuk-United_NL graag verneem ik van jullie je type iPhone en de versie van de OSM app zoals jullie deze geïnstalleerd hebben, dan kan ik het doorzetten voor jullie.
-
@meneer-speksnijder_nl ik heb een Iphone 6 met softwareversie 12.5.5
-
@meneer-speksnijder_nl said in OSM app opent niet meer:
@Jim-Ekström_NL @Zuuk-United_NL graag verneem ik van jullie je type iPhone en de versie van de OSM app zoals jullie deze geïnstalleerd hebben, dan kan ik het doorzetten voor jullie.
Ik heb een iphone 6 met softwareversie 12.5.5, de laatste update van OSM was versie 4.9.13
-
@jim-ekström_nl na de up-date 4.9.11 ging het mis.
-
@zuuk-united_nl said in OSM app opent niet meer:
@jim-ekström_nl na de up-date 4.9.11 ging het mis.
klopt idd
-
Bedankt voor jullie reacties. Ik ga de melding voor jullie aanmaken.
-
Hij doet het weer! Bedankt
-
Fijn om te horen! Er is inderdaad een update live gezet (4.9.14) die het probleem verholpen zou moeten hebben.
@Zuuk-United_NL is het bij jou ook verholpen?
-
@meneer-speksnijder_nl Hij doet het weer, Bedankt!
-
Fijn! Dan sluit ik het topic.
-
M meneer Speksnijder_NL locked this topic on