Gelukkig nieuwjaar
-
Hallo iedereen,
Ik wil jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar wensen en hopend op (qua virusjes) een beter 2022!
Bedankt voor de activiteit en inzet op het forum, en de vele deelnames aan alle events.
Tot volgend jaar
-
@wooper_nl Beste wensen allemaal! En alle mods bedankt voor jullie geweldige inzet weer dit jaar! Zonder jullie zijn wij ook nergens
-
@wooper_nl iedereen een fijne jaarwisseling! en vooral al het beste in 2022!
-
@daankaars_nl nog een reactie, omdat ik dan 100 forum posts heb dit jaar.
-
Mede namens alle Kanaries wens ik iedereen die dit spelletje tot iets moois maakt een fijne jaarwisseling toe en een in alle opzichten heel mooi 2022
Dank aan allen voor zijn en/of haar inzet en hopelijk is iedereen er komend jaar ook weer bij, in welke rol dan ook
-
Iedereen een fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2022!
-
Iedereen de beste wensen voor 2022, beetje oppassen met vuurwerk, sliders met je neus instellen lijkt me maar onhandig
-
Iedereen de beste wensen voor 2022! Maak er een gezellige en veilige jaarwisseling van.
Dank ook voor iedereen die dit jaar zijn of haar steentje heeft bijgedragen aan de OSM community en hopelijk kunnen we in het nieuwe jaar nog een hoop mooie momenten beleven.
-
Aan alle osm spelers en iedereen die bij osm betrokken is een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig nieuwjaar toegewenst!
Op een mooi nieuwjaar en hopelijk mooie osm momenten voor iedereen in het nieuwe jaar🥳
Met een vriendelijke groet uit het zuiden : Adiee wa!! -
Aangezien onze wooper al een topic had aangemaakt, heb ik jou topic even hierheen verplaatst
Jij ook de beste wensen voor 2022!
-
Allemaal de beste wensen voor 2022.
Dar we in OSM weer mooie competities mogen gaan spelen met de crews. -
Iedereen,
Gelukkig Nieuwjaar en de allerbeste wensen voor 2022!!
Moge al jullie dromen uitkomenWe gaan iig ons best doen, om er weer een prima en competitief OSM-jaartje van te maken
Met z'n allen uiteraard
-
W wooper_NL locked this topic on