Tekstfoutje bij android melding verkochte speler
-
Hoi,
SInds een weekje of zo mist het woord "speler" bij de tekst dat een speler verkocht is.
Nu staat er : "Je Ronaldo is verkocht" of "Je Messi is verkocht" ipv "je speler Ronald is verkocht" zoals voorheen.
gr, rgrammie
-
Hoi,
Apart, want bij mij staat wel gewoon 'je speler' bij de melding van een verkochte speler. En ik heb ook Android. Wellicht even de app verwijderen en weer opnieuw installeren. Zorg er dan uiteraard wel voor dat je een mogelijkheid hebt om weer op je account in te loggen voordat je de app verwijderd.
-
@fc-eddie_nl Hey, ik heb de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd en "Je quardado is verkocht" is de eerste die ik tegenkom.
Echt vreemd dat ik blijkbaar de enige ben waarbij het woordje "speler" is weggevallen. Verder uiteraard geen probleem.
-
Heel apart, al lijkt het op een cache-dingetje. Mocht het probleem nog steeds spelen dan kan je wellicht nog een andere methode met het verwijderen van de app proberen. Dat is deze:
- Verwijder alle app-data
- Verwijder de OSM app
- Herstart de telefoon
- Installeer de OSM app weer opnieuw.
Deze methode moet ook alle oude data verwijderen, dus misschien dat dit het wel oplost.
-
Geen verdere reactie, dus tijd om dit topic te sluiten.
-
F FC Eddie_NL locked this topic on