Fout bij aanmelden competitie
-
Er is iets fout gegaan bij het aanmelden voor een competitie. Ik heb nu Manchester United op sub 2 maar niet in het juiste competitienummer. Kan de staff dit account vrijmaken zodat ik niet 4 voorbereidingsdagen hoef te wachten om ontslag te nemen? Bovendien is het ook beter voor andere managers dan dat ik meteen na de 1e wedstrijd ontslag neem (dan zitten zij met een niet versterkt Man Utd dat niemand meer wil managen).
Het zou kunnen dat ik door op F5 te drukken bij het aanmelden voor de competitie ineens op een andere competitiepagina zat en daardoor de verkeerde competitie gejoined heb.
-
Hoi,
Je kan contact op te nemen met de klantenservice van Gamebasics om te vragen of het mogelijk is dat zij je uit je huidige competitie kicken. Uiteraard zal je dan het competitienummer van je huidige competitie en die van de competitie waarin je zou willen spelen doorgeven. Zie onderstaande link voor het contactformulier. Let er op dat je deze in het Engels invult, want anders kan je niet geholpen worden.
-
Geen reactie verder, maar wel een like, dus dit zal duidelijk genoeg zijn. Topic closed.
-
F FC Eddie_NL locked this topic on