GoodFellas: Café
-
Gaaf spel, moeten ze weer invoeren!!
-
@Bartje-Bergkamp_NL said in GoodFellas: Café:
@Glennevire_NL
Hij was de ziener (geloof ik) en zat in een appgroep met allemaal gescreende mensen. Alleen was er eentje daarvan een wolf geworden...Zo gaan die dingen altijd Voorzichter zijn
-
Heb ooit een keer als wolf gewonnen. Heerlijk dat.
-
@gna-gna-gna_NL said in GoodFellas: Café:
Heb ooit een keer als wolf gewonnen. Heerlijk dat.
Ik meerdere malen. Zeker heerlijk
-
Een hoogtepunt in je leven lijkt me wel.
-
-
Ja zo'n spel zou wel weer eens leuk zijn... maar no way dat ik er eentje ga organiseren haha.
-
@meneer-Speksnijder_NL said in GoodFellas: Café:
Ja zo'n spel zou wel weer eens leuk zijn... maar no way dat ik er eentje ga organiseren haha.
Ik wil hem wel hosten. Dan zou ik vandaag een topic openen alvast voor inschrijvingen en dan as woensdag 28 december beginen?
-
@Glennevire_NL Doe geen moeite.
-
@Furrax_NL Doe eens mee ouwe zeur
-
@Bartje-Bergkamp_NL epische gozer :rofl:
-
@Bartje-Bergkamp_NL hij was idd de ziener en hij had een ziener groep gevormd met mensen die hij gescreend had. Ik was burger toen hij mij screende maar werd op dag 10 de jonge wolf. prachtige versie was dat zeg.
-
Ik doe graag weer mee iig
-
@Icarus90_NL Nee. Fora zijn toch dood. Het einde van een tijdperk. Groetjes.
-
@Furrax_NL
Als je nooit zulke dingen organiseert, gaat de boel op zeker dood. Het forum en het spel werken opzich prima, gewoon weer een beetje actief en positief worden joh. -
@vinnievuik_NL Ik ben niet eenmaal de persoon om daar tijd in te steken. Zelfs lukt het me niet om JR weer actief te krijgen dus zijn deze dingen ook echt niks voor mij.
-
Sjan is sws wolf, zit zich nu al in de dekken dat hij te weinig tijd heeft zodat hij lekker op de achtergrond kan blijven xD
-
Net gewonnen, hopelijk vrijdag de TV erbij
-
@Robbiebb_NL said in GoodFellas: Café:
Net gewonnen, hopelijk vrijdag de TV erbij
Mooi man, van harte. Ik ben ook weer klaar voor de nieuwe afleveringen, blijft een prachtserie!